Sub sloganul "Viaţa cu trei fete", campania de promovare a noului portofoliu UPC îi are ca protagonişti pe cei patru membri ai familiei Chivu - Cristi, Adelina şi cele două fetiţe, Natalia şi Anastasia.
Portofoliul UPC a fost regândit în totalitate pe baza nevoilor şi dorinţelor clienţilor, în urma rezultatelor unui studiu de piaţă, printre vedetele noului portofoliu numărându-se internetul Fiber Power 500 Mbps, pachetul tematic Smart, dedicat familiilor cu copii, dar şi noi pachete de telefonie ce includ convorbiri nelimitate pe fix şi mobil.
Robert Redeleanu, Chief Marketing Officer, UPC România, a declarat, în cadrul conferinţei de presă: "Noul portofoliu UPC a fost construit în funcţie de rezultatele unui studiu complex de piaţă. Pentru consumatori, elementele de conectivitate depăşesc acum în importanţă pe cele de divertisment, fapt pentru care serviciul de Internet are un loc central în oferta noastră. Din perspectiva consumului online de conţinut (filme, muzică, programe TV, jocuri), în creştere în ultima perioadă, consumatorii apreciază atât viteza, cât şi stabilitatea serviciului de Internet".
UPC România, una dintre cele mai mari companii de telecomunicaţii de pe piaţa locală, este lider în domeniul inovaţiei în tehnologie. Compania oferă servicii de televiziune (digitală, prin satelit şi analogică), Internet în bandă largă şi telefonie în aproximativ 300 de localităţi. Serviciile digitale oferite de UPC România îi conectează pe cei 1.158.100 de clienţi la universul digital şi le oferă experienţe uimitoare. Premierele UPC pe piaţa din România includ lansarea televiziunii digitale, a tehnologiilor HD, DVR, 3D, dar şi a internetului de mare viteză, Fiber Power 200 Mbps.
1. Frumos
(mesaj trimis de Sorin în data de 09.09.2014, 21:57)
O idee foarte buna a celor de la UPC.
2. Campioni
(mesaj trimis de Eugen în data de 10.09.2014, 00:10)
Un campion alaturi de alti campioni.