Retailerul Flanco, prezent pe piaţa produselor IT&C, estimează că va avea vânzări de 110 milioane lei, în perioada de reduceri Black Week (21-23 noiembrie).
Potrivit lui Dragoş Sîrbu, directorul general al companiei Flanco, vânzările de zilele viitoare vor fi mai mari cu 53% faţă de cele înregistrate anul trecut în această perioadă de reduceri.
Domnia sa a precizat, ieri, în cadrul unei conferinţe de presă: "Ne aşteptăm ca anul acesta, de Black Friday, să avem peste 2,5 milioane de vizitatori şi vânzări de 110 milioane de lei, totul într-un interval de 3 zile, atât în magazine, cât şi pe pagina web (...). E un week-end pe care l-am pregătit timp de şase luni, eforturile şi investiţiile urmând să se revadă în aceste trei zile".
Cu o cifră de afaceri de 137 de milioane de euro, în 2013, Flanco Retail a avut vânzări de circa 108 milioane de euro, în primele nouă luni ale acestui an, cu 10% mai mult faţă de aceeaşi perioadă din 2013.
Reprezentanţii retailerului preconizează că în acest an vânzările vor creşte şi anunţă că 2014 este primul an în care Flanco îşi va comercializa produsele, de Black Friday, şi online.
Domnul Sîrbu anticipează că mediul online va avea o pondere de 10% în totalul vânzărilor de la finalul acestei săptămâni.
"Vom acorda discounturi care ajung până la 80% (n.r. discountul mediu fiind de 35%-45%), la peste 400.000 de produse în stoc. Totalul reducerilor care vor fi acordate în campania Black Friday depăşeşte 50 milioane de lei. Cea mai mare reducere, de 50.000 de lei, va fi aplicată unui televizor care costă 149.999 lei", a spus Dragoş Sîrbu, adăugând că startul campaniei de reduceri va avea loc vineri, la ora 06:00, în toate cele 87 de magazine, care vor avea program prelungit între 21 şi 23 noiembrie.
Reprezentantul Flanco a subliniat că suprafaţa de depozitare, în perioada reducerilor, va fi de trei ori mai mare decât în 2013, respectiv 15.000 de metri pătraţi: "Avem pregătiţi peste 1.100 de consilieri de vânzări şi cu 50% mai multe case de marcat faţă de 2013. De asemenea, prin intermediul celor trei curieri cu care vom colabora, vrem ca produsele să ajungă la clienţi într-un interval de cel mult 72 de ore".
Flanco Retail, una dintre cele mai mari companii autohtone de produse IT&C, electronice şi electrocasnice, activează în 52 de oraşe din ţară.