Retailerul online eMAG a vândut, în primele 9 ore ale zilei de Black Friday, 420.000 de produse, în valoare totală de 145 de milioane de lei, de asemenea, fiind realizată şi vânzarea celui mai scump produs vândut vreodată online.
Potrivit unui comunicat remis redacţiei, au fost vândute 44 de autoturisme, în valoare totală de 1,1 milioane de euro. Tot din categorie auto face parte şi cel mai scump produs vândut vreodată online - un BMW X6, la 66.500 de euro, cu un discount de 20.000 de euro faţă de preţul de listă.
Până la ora 18:00 au fost vândute 4.000 de tichete pentru toate tipurile de carburanţi Rompetrol (benzină, motorină, gaz petrolier lichefiat), oferite cu un discount de 10% faţă de preţul la pompă.
"Vânzările de autoturisme şi de tichete de carburanţi demonstrează o dată în plus că am anticipat corect încă de anul trecut interesul acordat acestui segment de către cumpărătorii online. O surpriză la fel de plăcută a venit din partea vânzărilor de televizoare, telefoane, electrocasnice, dar şi din categoriile nou lansate în 2014, unde am stabilit recorduri de vânzări", declară Iulian Stanciu, Director General eMAG.
Cu şase ore înaintea încheierii Black Friday 2014, eMAG vânduse 30.000 de telefoane mobile, 20.000 de tablete, 12.000 de televizoare, 4.000 de parfumuri, 4.000 de anvelope, 8.000 de jucării, 52 de tone de mâncare pentru animale.
Timpul total petrecut de toţi vizitatorii site-ului eMAG.ro astăzi, până la ora 18:00, a fost de 47,5 ani, în primele 4 minute, fiind vândute 100 de produse pe secundă. Vizitele de pe telefonul mobil s-a ridicat la 1,1 milioane, 15% din comenzi fiind plasate de pe dispozitivele mobile.