Încă din prima zi a campaniei Black Friday, numărul vizitatorilor unici pe platforma Okazii.ro a fost dublu faţă de o zi obişnuită, 32% din trafic provenind de pe dispozitivele mobile, iar valoarea tranzacţiilor realizate pe site a avut o creştere de 132%, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Site-ul a organizat anul acesta a treia ediţie a campaniei Black Friday, ce a debutat pe 21 noiembrie şi a fost extinsă în perioada weekendului, oferind cumpărătorilor posibilitatea de a achiziţiona sute de mii de produse cu reduceri de preţ de până la 60%.
Deşi nu este retailer, Okazii.ro a reuşit această performanţă prin mobilizarea vânzătorilor activi pe site, venind în întâmpinarea dorinţelor şi interesului cumpărătorilor. Astfel, peste 2800 de magazine online şi vânzători independenţi din toată ţara au avut oferte în această campanie, valoarea totală a reducerilor de preţ depăşind 3,7 milioane de euro.
În topul categoriilor care au generat cele mai multe vânzări au fost Fashion & Beauty (27% din totalul tranzacţiilor), Computere si electronice (17% din totalul tranzacţiilor), Librărie (8% din totalul tranzacţiilor), Artă si obiecte de colecţie (7% din totalul tranzacţiilor).
Cel mai scump obiect achiziţionat de pe Okazii.ro de Black Friday a fost un ceas Panerai Luminor GMT în valoare de 5500 de euro.
Alături de partenerii săi, Okazii.ro va continua campania Black Friday şi în perioada 28-30 noiembrie.