În prima zi a campaniei de Black Friday a DOMO vânzările înregistrate de companie până la ora 13:00 au fost cu peste 60% mai mari în categoria telefoanelor şi tabletelor, şi cu peste 30% mai mari în categoria televizoarelor, comparativ cu acelaşi segment orar în ediţia din 2013 a campaniei.
Potrivit unui comunicat remis redacţiei, retailerul electroIT DOMO a lansat campania de reduceri Black Friday, vineri, 21 noiembrie şi va continua "Vâmbătă, Vuminică, Vuni, Varţi, Viercuri, Voi"! "O Văptămână de Vineri" în perioada 21-27 noiembrie, cu reduceri la articole din categoriile electrocasnice mari, electrocasnice mici, incorporabile, televizoare, audio, foto-video, IT, tablete, telefoane şi accesorii.
"La DOMO, Black Friday are întotdeuna în prim plan dorinţele clienţilor noştri. I-am obişnuit timp de 20 de ani să le ascultăm cererile şi să venim în întâmpinarea lor cu oferte, sevicii şi experienţe unice, depăşindu-le aşteptările. Anul acesta, cu ocazia Black Friday, mergem un pas mai departe. Le propunem o întreagă săptămână de vineri, cu oferte inedite...", declară Sylvia Kerzbek, Marketing Manager DOMO Retail.
Campania se desfăşoară atât online, cât şi în reţeaua magazinelor DOMO din întreaga ţară, programul de lucru al magazinelor DOMO fiind prelungit pentru a răspunde cererii clienţilor.
Domo Retail este unul dintre cei mai importanţi jucători din retailul specializat în Electro-IT din România, deţinând o reţea naţională formată din peste 90 de magazine cu mai mult de 1.000 de angajaţi, precum şi platforma online, care oferă o gamă de peste 15.000 de produse din 17 categorii diferite.