Odată cu expansiunea internaţională în peste 40 de ţări în care este comercializat modelul Logan în prezent, constructorul auto "Dacia" îşi consolidează prezenţa în spaţiul Internet, relansând site-ul corporate într-o formă mai bogată în informaţii şi mai dinamică. Astfel, "Dacia" îşi îmbogăţeşte oferta de comunicare pentru clienţii săi punând la dispoziţie un site trilingv ce permite accesul la actualitatea companiei, dar şi la istoric, profil, strategie, obiective. De asemenea, site-ul oferă informaţii despre activitatea uzinei de la Mioveni, despre produse, servicii, reţeaua agenţilor autorizaţi "Dacia", ofertele promoţionale.
Cu ajutorul unei hărţi interactive a României, site-ul facilitează relaţia cu reţeaua comercială a constructorului auto din întreaga ţară, propunând o bază de date cu adresele tuturor agenţilor autorizaţi "Dacia". Fiind vorba de un instrument de comunicare interactiv, clienţii îşi pot exprima părerea sau pot adresa întrebări la < Vocea Clientului >.