"Danone România" diversifică Gama Nutriday lansând Sana, cu o formulă hrănitoare şi răcoritoare, conducerea companiei urmărind să aducă fiecărui consumator gustul de neuitat al produsului tradiţional, anunţă un comunicat remis redacţiei.Datorită ambalajului resigilabil, care permite consumul produsului în mai multe porţii, fără a-şi pierde prospeţimea, Nutriday Sana poate fi apreciată oriunde - la birou, la plimbare, la sport sau la şcoală.
100 grame de Sana au un aport caloric de numai 61 kcal, adică 3% din Cantitatea Zilnică Estimata (CZE), mai precizează comunicatul.
Nutriday este gama principală din portofoliul de produse Danone şi, totodată, cea mai consumată marcă de iaurt din România: 4 din 10 iaurturi simple vândute în România, sunt Nutriday. Gama include iaurturi clasice, iaurturi de băut, iaurturi cu fructe din lapte integral sau cu un conţinut redus de grăsime, lapte proaspăt de 1,5% grăsime şi noua Nutriday Sana, adresându-se, prin diversitatea sa, tuturor membrilor familiei.
Având la bază cei 90 de ani de experienţă în fabricarea lactatelor proaspete, precum şi activitatea de cercetare a Institutului Danone, compania susţine prin informaţii ştiinţifice şi demonstrează importanţa iaurturilor în cadrul unei alimentaţii sănătoase şi echilibrate.
Produsele lactate sunt alimente complexe, care promovează creşterea şi dezvoltarea armonioasă a organismului, prin asigurarea unui aport semnificativ de macro- şi micronutrienţi. Astfel, datorită conţinutului de proteine, calciu, acestea contribuie la o bună dezvoltare şi menţinere a sistemului muscular şi osos, consumul lor fiind indicat la orice vârstă.
Compania DANONE PDPA România face parte din Grupul DANONE, prezent în 120 de ţări, unul dintre liderii mondiali din industria alimentară, deţinând locul 1 în lume în fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate si a alimentatiei pentru bebelusi. In 2009, cifra de afaceri a Grupului Danone a crescut cu 7 % fata de anul anterior, iar Divizia de Lactate a crescut cu 7.6%.
DANONE România are în prezent peste 700 de angajaţi şi un portofoliu ce depăşeşte 60 de referinţe de produs, principalele mărci fiind:Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Cremosso, Danette şi gama Casa Bună.