DDB Bucureşti şi-a îmbogatit echipa cu doi creative team leaderi, un director de producţie A/V, un director de BTL, un art director şi un copywriter.
Virgiliu Andone este unul dintre noii creative team leaderi ai DDB Bucureşti. Virgiliu vine pe filiera art direction şi a lucrat cu clienţi foarte importanţi precum: Orange, Skol, Orangina, Scandic Vodka, Bucium, Ultra Pro Computers, Viva Chips, Polar Vodka, Radio 21, Fanta, Voxtel GSM, D"Arcy (autopromo), Caroli, Cosmo, Connex, Danone, Fiat, ING, Michelin. A participat în total la producţia peste 25 de TVC-uri şi a activat printre altele în cadrul agenţiilor de publicitate Scala JWT Romania, Tempo Advertising şi D"Arcy.
Printre realizări se numără: crearea brandului Sav"Or , participarea la rebrandingul mărcii de bere Skol, câştigarea unui gold la Ad"Or, a unui premiu Golden Hammer şi participarea în calitate de finalist la festivalul Golden Drum. Se poate mândri cu faptul că a câştigat fiecare pitch de design la care a participat. Vorbeşte fluent engleza şi franceza. Printre hobbyurile lui se numără: snowboarding, mountaineering.
Mihai Cojocaru este cel de-al doilea creative team leader al DDB Bucureşti.
Mihai are experienţă în conceperea şi dezvoltarea de campanii internaţionale pentru clienţi importanţi şi managerierea cu succes a resurselor creative. A lucrat anterior la Scala JWT România unde a ocupat funcţia de creative director manageriind clienţi precum: Nestle (Joe, Lion, Polo), Kraft Foods (Jacobs, Nova Brasilia), Unilever, Shell; Goodyear (Goodyear, Dunlop), BAT (Kent - City of Senses), Campofrio, Ford. Mihai a mai lucrat şi în cadrul agenţiilor BV McCann Erickson România şi Tempo.
Printre premiile câştigate de-au lungul carierei se numără: Epica (gold, 2006), Ad"Or (2001, 2002), Golden Drum, AdPrint (finalist).
Mihai a absolvit Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice din cadrul SNSPA si momentan studiaza pentru obtinerea unei diplome in on-line advertising.
Cristiana Plavicheanu este noul director de productie Audio-Video al DDB Bucuresti.
Anterior a lucrat in cadrul agentiei Badcat, in cadrul caselor de productie Tandemfilm si Sagafilm, gestionand proiecte ale urmatorilor clienti: CocaCola, Romtelecom, VW, Scorpio, Masterfoods, Romanian Post, Cosmote, Nestle, Playstation, BOOM TV.
Cristiana a absolvit Universitatea Media, vorbeste fluent engleza, franceza, italiana, spaniola si germana. Printre hobbyurile ei se numara calatoriile, muzica si literatura.
Andreea Dragomir este noua achizitie a DDB Bucuresti in departamentul de creatie, venind pe pozitia de copywriter.
Andreea este absolventa a Facultatii de Litere si momentan urmeaza cursurile unui master de playwriting din cadrul UNATC. Vorbeste fluent engleza, franceza si spaniola.
Anterior a lucrat in cadrul Scala JWT, AdVenture si TBWA pe conturi precum: Bancpost, Unilever (Sunsilk), Kraft (Jacobs, Philadelphia), Reckitt Benckiser (Veet), Ringier (Evenimentul Zilei), Vodafone, Amigo, Zarea, Unilever, HVB Banca pentru Locuinte, Sensiblu.
Are ca hobby-uri scrisul, schi-ul, inotul si blogging-ul.
Andrei Orcula vine pe pozitia de art director.
Absolvent al Universitatii de Arhitectura si Urbanism Ion Mincu, Andrei a activat anterior in cadrul Scala JWT Bucuresti, Starlink Media pentru clienti precum: Vodafone, Kit Kat, Evenimentul Zilei, Bancpost, Jacobs, Knorr, ManUp, EFG EuroBank Leasing, Autoklass, Neocity Group, Fantastik Media, Konica Minolta, Romstal, Fuchs, Adevarul, Vel Pitar, Anchor Grup, In City, Sprint Pharma, M C A, Surecheck. Pentru o scurta perioada de timp a fost si set photographer, web designer si arhitect coordonator pentru diverse proiecte.
Are o experienta importanta in organizarea de evenimente, vorbeste fluent engleza si are ca hobbyuri snowboardingul, fotografia, calatoriile si new media.
Printre noile achizitii se afla si Lucian Pavel, noul director al departamentului de BTL in cadrul DDB Bucuresti. Lucian a activat anterior in agentii de advertising importante cum ar fi Tempo, Graffitti BBDO, avand o experienta de peste 10 ani in advertising. A lucrat pe conturi precum: Porsche Leasing, Redbull, Unilever, Bic, LaFarge, URBB, Mobexpert, Londa, Flanco, Philip Morris si altii. Pe langa pasiunea pentru publicitate, Lucian este membru fondator al Proiect Replica, o companie de teatru independenta.
Vorbeste fluent engleza, franceza si germana si este absolvent al Universitatii de Teatru si Film.
Adina Sorescu, director general DDB Bucuresti, precizeaza referitor la noii colegi:
" Suntem bucurosi de fiecare data cand primim in randurile noastre profesionisti cu experienta extrem de relevanta pe piata. Si de aceasta data suntem siguri ca am facut alegeri extrem de inspirate si noi si noii nostri colegi care ne-au ales. Alaturi de ei ne dorim sa imbunatatim constant calitatea serviciilor oferite clientilor nostri si profesionalismul cu care abordam fiecare proiect."
De la inceputul anului 2007, DDB a participat la 7 licitatii, in urma carora si-a adaugat in portofoliu 6 noi branduri: Hercesa, CEZ Romania, Peugeot, Ozone Extremvit, Finetti YUP si Splendor Cruises.
-//-
DDB Worldwide este una dintre cele mai mari retele de agentii de publicitate, cu 206 birouri in 96 de tari. Recunoscuta ca fiind cea mai creativa retea multinationala, DDB a primit in 2004 titlul de The Most Awarded Agency Network in the World din partea Gunn Report. DBB a castigat cele mai multe Grand Prix in intreaga istorie a Festivalului International de Publicitate de la Cannes.
In 2004, pentru a patra oara la rand, DDB a fost numita Agency of the Year la Clio Awards. Tot in 2004, DDB a primit titlul de Global Agency Network of the Year din partea Advertising Age.
DDB Worldwide este membra a Omnicom Group.
DDB Bucuresti a aniversat pe 1 iunie 2006, zece ani de existenta pe piata romaneasca. Din portofoliul DDB Bucuresti mai fac parte: Alpha Bank, McDonalds, Chipita Romania, Intersport, Henkel, Pepsi Intl., Philips, Mothercare, RCS/RDS , Ovo Design, Nestle Purina, Creamline Finetti, SCA, Renault Trucks, Dell, Ministerul Integrarii Europene, Hercesa Imobiliare, Cez Romania, Ozone Extremvit, Finetti YUP si Splendor Cruises.