Aquila va distribui la nivel naţional, de la 1 ianuarie 2022, produsele companiei RAUCH, unul dintre producătorii principali de sucuri şi băuturi de fructe in Europa, conform unui comunicat de presă. Acordul, semnat pe fondul reorganizării strategice a RAUCH, acoperă toate canalele de distribuţie, inclusiv staţiile de carburant, comerţul modern şi, în curând, canalul magazinelor tradiţionale.
"Prin acest acord cu RAUCH ne extindem portofoliul de branduri globale cu un nou nume important în domeniul FMCG şi valorificăm astfel reţeaua extinsă pe care am construit-o în timp şi care ne plasează pe primul loc în topul distribuitorilor. Continuăm astfel strategia de a ne dezvolta şi optimiza reţeaua şi de a diversifica gama de produse distribuite şi ne pregătim pentru extinderea prin intermediul achiziţiilor pe care am anunţat-o în momentul listării cu succes la Bursa de Valori Bucureşti. Din această perspectivă, anul 2022 se anunţă a fi unul foarte dinamic pentru noi", a declarat Razvan Bagherea, Director Organizare şi Resurse Umane, Aquila.
"Suntem foarte bucuroşi că ne putem extinde prezenţa pe piaţa din România cu ajutorul unui partener puternic la nivel naţional cum este Aquila. Produsele noastre sunt recunoscute în întreaga lume pentru calitatea lor şi suntem siguri că şi în România îşi vor găsi locul pe care îl merită în preferinţele consumatorilor în condiţii de concurenţă intensă. Gama noastră variată de produse acoperă un spectru larg de gusturi, de la băuturi pentru copii până la nectaruri din fructe şi băuturi cu aromă de cafea, produse deja cunoscute de consumatorii din Romania", a declarat Daniel Wuestner, Director General Rauch Fruchtsaefte GmBH.
Potrivit sursei citate, RAUCH este o companie austriacă cu peste 2050 angajaţi, care a înregistrat în 2021 o cifră de afaceri de peste 1 miliard de euro şi care este prezentă în peste 100 de pieţe din întreaga lume. Compania deţine 16 fabrici şi 12 branduri. Dintre acesta menţionăm Bravo, Happy Day, Cafemio si Yippy.
Aquila a înregistrat, la 30 septembrie 2021, un profit net de 43,8 milioane lei, în creştere cu 21% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2020. Profitul net anunţat este cel mai mare de la înfiinţarea companiei.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 22.12.2021, 16:11)
Foarte rau! Sa distribuie bauturi romanesti, nu toxinele nemtesti.
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 23.12.2021, 06:13)
Vezi ca au nemtii o toxina de-i spune EURO.
Eu zic sa o refuzi si pe aia ...