S-a lansat iconica, prima alianţă oficială globală a partenerilor ServiceNow de tip boutique din industrie. Noua entitate, fondată de veteranii ServiceNow Michel Regueiro şi Thomas Gouy, are sediul central în Geneva, Elveţia şi include nouă firme şi peste 300 de consultanţi certificaţi, se arată într-un comunicat al Devhd, remis redacţiei. Compania românească Devhd este unul dintre cei 9 membri fondatori ai alianţei, potrivit sursei menţionate.
Această reţea exclusivă certifică angajamentul iconica de a revoluţiona ecosistemul de parteneri ServiceNow, transmite compania. Cele nouă companii fondatoare provin din regiuni diverse din EMEA şi au un istoric de expertiză şi inovaţie în industrie. Acestea sunt: Aloha Clouds (Spania), Atomx Systems (Franţa), Convevo (Portugalia, Ţările de Jos), Devhd (România), Digital Clarity (Regatul Unit), DM Technology (Franţa, Maroc), Exccon (Germania), Teiva Systems (Ucraina, Germania, SUA), Yawize (Franţa, Senegal), arată datele comunicatului.
Ca parte a viziunii sale strategice, iconica îşi propune să extindă alianţa la 40 de membri până în 2024, totalizând peste 1.000 de consultanţi localizaţi în regiunile EMEA, SUA şi APAC, relatează sursa citată.
97% dintre partenerii ServiceNow sunt companii mici şi mijlocii: din cei 1.952 de parteneri globali, marea majoritate sunt organizaţii de dimensiuni mici şi medii, cunoscute şi sub denumirea de boutique. Se estimează că până în 2033, organizaţiile de tip boutique vor obţine venituri de 86 de miliarde USD, transmite sursa citată.
Devhd, unul dintre membrii fondatori ai iconica, se remarcă drept o companie pionier în ecosistemul ServiceNow din România, se mai arată în comunicat. Fondată în 2016, Devhd este o companie partner ServiceNow, concentrată pe generarea de soluţii inovatoare de transformarea digital şi automatizare a proceselor din companii, cu accent pe dezvoltarea şi integrarea aplicaţiilor enterprise, informează sursa.
Potrivit sursei relatate "Suntem mândri să facem parte din aceasta comunitate de excelenţă în cadrul ecosistemului ServiceNow. Această alianţă ne permite să ne unim forţele cu alte companii similare nouă şi să generăm mai multă forţă de inovaţie şi expertiză. Pe măsură ce ne extindem la nivel global, ne propunem să contribuim la succesul clienţilor noştri prin soluţii de ultimă oră", a declarat Adrian Herdan, Fondator şi CEO al Devhd.
Statisticile industriale subliniază importanţa crescândă a serviciilor ServiceNow în diferite sectoare, transmite compania. TechReport arată că industria IT este lider în ceea ce priveşte adoptarea ServiceNow. Rapoartele indică faptul că 41% dintre clienţii ServiceNow provin din companii de dimensiuni medii, iar 34% din companii mari, conform sursei menţionate.
Totodată, piaţa de servicii de transformare digitală este pregătită pentru o creştere solidă, proiecţia indicând o evaluare de 3,74 trilioane de dolari până în 2030. La nivel global, companiile au investit 1,85 trilioane de dolari în iniţiative de transformare digitală în 2022, o cifră aşteptată să se dubleze aproape până în 2026, potrivit IDC, se mai arată în comunicat.