"DHL eCommerce" şi-a extins operaţiunile în China, concentrându-se pe serviciile de profil interne şi transfrontaliere, potrivit unui comunicat al companiei.
Săptămâna trecută, "DHL eCommerce" a anunţat lansarea unui nou terminal, DHL eCommerce Shanghai, aflat la Jiuting. Totodată, compania plănuieşte să inaugureze centre de livrare în nordul şi sudul Chinei, până la finele lui 2015, de care să beneficieze producătorii industriali din China.
Noua facilitate din Shanghai funcţionează ca un punct central de consolidare a serviciilor de e-commerce, respectiv de livrare la nivel mondial a bunurilor din China. Compania operează deja propriul centru în Hong Kong şi va crea o bază în Shanghai, care va determina reducerea timpului de tranzit cu până la trei zile pentru producătorii din China, în special pentru cei din est şi nord.
"Suntem foarte mulţumiţi de sectorul de e-commerce din China, unde volumul tranzacţiilor a fost, în primele cinci luni din 2015, aproape egal cu cel realizat în întregul an 2014 (...) Vom continua să investim ca să ne extindem amprenta în China şi să susţinem cererea în creştere de pe piaţă", afirmă Thomas Kipp, director executiv al "DHL eCommerce".