Noul director general al DCS Dinu Malacopol urmăreşte extinderea serviciilor companiei prin accesarea pieţei de telefonie de pe segmentul rezidenţial - strategie ce va creşte cu cel puţin 15% ponderea veniturilor din telefonia fixă în cifra de afaceri a companiei. În acest moment, DCS furnizează telefonie fixă pentru companii, prin operatorul Dial Telecom.
Dinu Malacopol, CEO Digital Cable Systems, a declarat: "Este un moment extrem de important pentru companie, de aceea este firesc să realizăm şi câteva reajustări strategice importante. Dial Telecom este operatorul preferat de companiile româneşti pentru furnizarea serviciilor integrate de comunicaţii electronice în timp ce DCS ocupă locul trei pe piaţa serviciilor de retransmisie prin cablu a programelor TV din România. Vorbim despre două branduri puternice, care susţin o creştere a cotei de piaţă şi o consolidare a poziţiei deţinute în prezent".
Digital Cable Systems îşi va concentra eforturile pe extinderea accelerată a serviciilor de telefonie şi Internet, astfel încât acestea să devină accesibile cât mai multor clienţi ai serviciilor de cablu TV, prin intermediul pachetelor AKTA - o adaptare la necesităţile actuale ale pieţei de profil, care dispune încă de potenţial de creştere pe segmentele insuficient acoperite, conform oficialilor companiei.
Creşterea agresivă a ponderii serviciilor integrate video-voce-date (triple play) în structura de servicii oferite de către DCS, extinderea ariei de acoperire la nivel naţional a serviciilor Dial Telecom şi la nivel regional a celor AKTA, consolidarea poziţiei ocupate pe piaţa de profil precum şi fidelizarea clienţilor actuali sunt direcţii strategice majore ale organizaţiei. Pentru 2009 Dial Telecom vizează o creştere atât a cifrei de afaceri cât şi a profitului, faţă de cifrele înregistrate anul trecut, în ciuda condiţiilor dificile impuse la momentul actual de piaţă.