Directorii de retail văd magazinele ca pe un mediu atractiv

I.M.
Miscellanea / 22 ianuarie 2019

Directorii de retail văd magazinele ca pe un mediu atractiv

Aproape trei sferturi (73%) dintre directorii de retail consideră că mediul de cumpărături din magazine a devenit mult mai atractiv comparativ cu ultimii 5 ani, în timp ce 80% dintre consumatori simt că, atât în magazin, cât şi online, nu au parte de o experienţă personalizată la cumpărături, relevă un studiu de specialitate, dat publicităţii astăzi.

Conform rezultatelor cercetării realizată de Oracle NetSuite, în parteneriat cu Wakefield Research şi The Retail Doctor, 80% dintre directorii de retail sunt de părere că, dacă oamenii de vânzări din magazine ar interacţiona mai mult cu potenţialii clienţi care le trec pragul magazinului, aceştia din urmă s-ar simţi mult mai bine primiţi şi ar avea o experienţă la cumpărături mult mai bună. Pe de altă parte, 28% dintre respondenţi susţin că nu există ceva mai agasant decât un asistent de vânzări exagerat de serviabil.

Circa trei sferturi dintre directorii chestionaţi spun, totuşi, că mediul de cumpărături din magazine a devenit mult mai atractiv comparativ cu ultimii 5 ani, însă doar 45% dintre respondenţi sunt de acord cu această declaraţie, iar 19% afirmă că magazinele fizice au devenit mai neinteresant, informează Agerpres.

În tabăra consumatorilor, 42% dintre cei intervievaţi şi circa două treimi dintre cei care aparţin generaţiei Y (63%) au observat că vor plăti mai mult pentru o experienţă la cumpărături mai bună şi personalizată. În acelaşi timp, doar 11% dintre directorii din retail cred că personalul lor dispune de instrumentele şi informaţiile necesare livrării unei experienţe personalizate acestora.

Potrivit sursei citate, 80% dintre consumatori simt că, atât în magazin, cât şi în online, nu au parte de o experienţă personalizată la cumpărături, în timp ce mai mult de jumătate (58%) dintre consumatori nu se simt confortabil cu modul în care magazinele folosesc tehnologia pentru a îmbunătăţi experienţa personalizată la cumpărături, iar 45% dintre cei chestionaţi au reacţii negative atunci când primesc oferte personalizate online.

Studiul de specialitate arată că majoritatea consumatorilor (53%) a reacţionat negativ ultima dată când au vizitat un magazin şi doar 39% se simt inspiraţi şi încrezători în magazinele de astăzi.

În ceea ce priveşte utilizarea noilor tehnologii în industria de retail, 79% dintre directori din industria de retail spun că folosirea AI (Inteligenţa Artificială) şi VR (Realitatea Virtuală) în magazine va creşte vânzările. De asemenea, aproape toţi directorii (98%) consideră că AI şi VR vor creşte traficul în magazinele fizice, dar 48% dintre consumatori nu cred că aceste două tehnologii ar avea vreun impact asupra probabilităţii de a intra într-un magazin.

Rezultatele cercetării OracleSuit relevă faptul că 97% dintre respondenţi sunt de acord că este nevoie să intre într-un magazin fizic pentru a cumpăra articole, iar majoritatea (70%) consideră că cele mai atractive magazine sunt acelea care care simplifică şi optimizează experienţa la cumpărături.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb