România ar trebui să se concentreze pe anumite tipuri de mâncare, dar şi pe vinurile pe care le produce atunci când se promovează în afara ţării, pentru a atrage şi mai mulţi turişti străini, recomandă David Bosshart, directorul general al Gottlieb Duttweiler Institute for Economic and Social Studies din Elveţia, potrivit News.ro.
Domnia sa a declarat: "Cred că mâncarea este foarte strânsă de imaginea unei naţiuni, şi voi aveţi mâncare bună. Când îţi place mâncarea, îţi place şi ţara. De exemplu, uitaţi-vă la Italia: sistemul politic nu e foarte bun în Italia, dar mâncarea este foarte bună. Aşadar, îţi place ţara, îţi plac oamenii. Aşa că focusul italienilor s-a îndreptat spre paste şi pizza".
Reprezentantul institutului elveţian consideră că ţara noastră trebuie să stabilească trei produse pe care să se bazeze atunci când se promovează ca ţară.
David Bosshart a precizat: "Ar trebui să vă concentraţi asupra unor anumite tipuri de mâncare pe care le consideraţi importante în industrie. Eu am fost şi dealer de vin şi voi aveţi şi vinuri foarte bune. Şi ca să vă îmbunătăţiţi imaginea, vinul este foarte important. Pentru că tinerii încep să consume vin. În India, în China şi în America Latină, peste tot, clasa mijlocie consumă şi mai mult vin".
Potrivit News.ro, Mircea Titus Dobre, ministrul turismului consideră că pentru a aduce mai mulţi turişti străini în ţara noastră este necesară organizarea unor vizite plătite din bani publici pentru jurnaliştii şi bloggerii străini şi pentru agenţiile de turism din străinătate.