Discovery Networks Europe şi ZenithOptimedia cîştigă Cannes Lions Award

Carola Ionescu
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 8 iulie 2005

Discovery Networks Europe (DNE), filială cu sediul în Londra a Discovery Communications, şi ZenithOptimedia, unul dintre cele mai mari grupuri de servicii media, au anunţat că sponsorizarea "Hewlett Packard" a programului "Istorie virtuală: Atentat la viaţa lui Hitler" a primit prestigiosul premiu Cannes Lion pentru categoria "Best Use of Sponsorship ". De asemenea, a fost nominalizată la categoria "Best Use of TV". La sfîrşitul anului 2004, ZenithOptimedia şi Discovery Networks Europe au creat o sponsorizare pentru "Hewlett Packard", pentru unul dintre programele de referinţă ale Discovery Channel din grila de toamnă - "Istorie virtuală: Atentat la viaţa lui Hitler". În urma acestui parteneriat, Hewlett Packard a obţinut un pachet integrat on-and-off air în toate cele 103 ţări în care operează Discovery în Marea Britanie şi Regiunea EMEA, ajungînd la peste 50 milioane telespectatori.

Parteneriatul cu Discovery Networks a permis HP să-şi măreas-că gradul de notorietate al mărcii în interiorul pieţei sale ţintă într-un mod original.

"Istorie virtuală" este un documentar istoric revoluţionar, unic prin modul de utilizare a efectelor de grafică generată pe computer, utilizate pentru a reconstitui un moment de cotitură din istorie. Creat de Discovery Channel, Tiger Aspect şi The Moving Picture Company, "Istorie virtuală: Atentat la viaţa lui Hitler" a necesitat peste doi ani pentru a fi produs, deschizînd o nouă epocă în televiziune. Programul a fost recunoscut drept "Best Programme On a Digial Channel" în cadrul ceremoniei de decernare a premiilor Royal Television Society (Societatea Regală de Televiziune), organizată ceva mai devreme în cursul acestui an.

Sponsorizarea "Hewlett Packard" a inclus o succesiune de materiale creative, între care promo-uri, break-bump-uri cu marca companiei, generice de început şi de final, care au însoţit fiecare difuzare a programului. În plus, au fost produse in-house vignette de 60 secunde pentru HP, care prezentau impactul tehnologiei generate pe computer asupra artelor creatoare.

De asemenea, a fost creat un pachet de conţinut unic, de tip "new media", care furniza conţinut cu brand-ul companiei pe o serie de site-uri de web Istorie virtuală pentru pieţele europene ale DNE. În plus, a fost derulată concomitent o campanie de marketing, avînd brand-ul HP integrat pe tot parcursul său.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Fix la cos
IBC SOLAR
rpia.ro
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

27 Sep. 2024
Euro (EUR)Euro4.9760
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4612
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2832
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9711
Gram de aur (XAU)Gram de aur382.0804

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
energyexpo.ro
cnipmmr.ro
roenergy.eu
notorium.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb