Discovery Networks Europe (DNE), filială cu sediul în Londra a Discovery Communications, şi ZenithOptimedia, unul dintre cele mai mari grupuri de servicii media, au anunţat că sponsorizarea "Hewlett Packard" a programului "Istorie virtuală: Atentat la viaţa lui Hitler" a primit prestigiosul premiu Cannes Lion pentru categoria "Best Use of Sponsorship ". De asemenea, a fost nominalizată la categoria "Best Use of TV". La sfîrşitul anului 2004, ZenithOptimedia şi Discovery Networks Europe au creat o sponsorizare pentru "Hewlett Packard", pentru unul dintre programele de referinţă ale Discovery Channel din grila de toamnă - "Istorie virtuală: Atentat la viaţa lui Hitler". În urma acestui parteneriat, Hewlett Packard a obţinut un pachet integrat on-and-off air în toate cele 103 ţări în care operează Discovery în Marea Britanie şi Regiunea EMEA, ajungînd la peste 50 milioane telespectatori.
Parteneriatul cu Discovery Networks a permis HP să-şi măreas-că gradul de notorietate al mărcii în interiorul pieţei sale ţintă într-un mod original.
"Istorie virtuală" este un documentar istoric revoluţionar, unic prin modul de utilizare a efectelor de grafică generată pe computer, utilizate pentru a reconstitui un moment de cotitură din istorie. Creat de Discovery Channel, Tiger Aspect şi The Moving Picture Company, "Istorie virtuală: Atentat la viaţa lui Hitler" a necesitat peste doi ani pentru a fi produs, deschizînd o nouă epocă în televiziune. Programul a fost recunoscut drept "Best Programme On a Digial Channel" în cadrul ceremoniei de decernare a premiilor Royal Television Society (Societatea Regală de Televiziune), organizată ceva mai devreme în cursul acestui an.
Sponsorizarea "Hewlett Packard" a inclus o succesiune de materiale creative, între care promo-uri, break-bump-uri cu marca companiei, generice de început şi de final, care au însoţit fiecare difuzare a programului. În plus, au fost produse in-house vignette de 60 secunde pentru HP, care prezentau impactul tehnologiei generate pe computer asupra artelor creatoare.
De asemenea, a fost creat un pachet de conţinut unic, de tip "new media", care furniza conţinut cu brand-ul companiei pe o serie de site-uri de web Istorie virtuală pentru pieţele europene ale DNE. În plus, a fost derulată concomitent o campanie de marketing, avînd brand-ul HP integrat pe tot parcursul său.