"Domo" deschide astăzi cel de-al 90-lea magazin al său şi cel de-al 9-lea în Bucureşti. Prin intermediul acestui magazin, "Domo" lansează un nou concept de semnalizare exterioară care va promova lunar produsele din categoria Domo Optim (Cea mai bună ofertă) din catalogul Domo Sapiens. Pentru a oferi o surpriză plă-cută clienţilor săi din acest magazin, Domo a anunţat că oferă o reducere de 5% pentru primele două săp-tămîni, indiferent dacă aceştia vor achiziţiona produsele în numerar sau în rate.
Chiar în condiţiile introducerii unor măsuri restrictive în domeniul creditelor de consum, "Domo" oferă unui număr cît mai mare din clienţii săi potenţiali - prin extinderea perioadei de creditare la 48 luni - accesibilitate la costuri mai reduse - prin cea mai mică rată. Ca o noutate, "Domo" va oferi clienţilor săi un sistem avantajos de creditare, produsul financiar personalizat: Creditul Domo. Unul din obiectivele companiei în anul 2004 îl reprezintă îmbunătăţirea continuă a acestui produs de creditare, şi pregătirea unor analişti de credit, care pot rezolva operativ, orice problemă apărută în abordarea creditului.
Reţeaua Domo a finalizat anul 2003 cu un număr de 88 de magazine şi a realizat o cifră de afaceri de 87 milioane euro, fără TVA. Anul acesta reţeaua Domo va ajunge la circa 120 de magazine, acoperind toate localităţile ţării cu populaţie de cel puţin 30.000 de locuitori şi preconizează o creştere a cifrei de afaceri în anul 2004 de minim 40% faţă de anul precedent.
Reţeaua magazinelor Domo este prezentă în peste 60 de oraşe ale ţării, suprafaţa comercială totală depăşind 23.000 metri pătraţi. Domo a fost înfiinţată în 1994, cu capitalul integral privat şi are în prezent peste 650 de angajaţi. Compania are sedii în Tîrgu Secuiesc şi în Bucureşti.