Adrian Marin este noul şef al Generali România, companie rezultată în urma fuziunii dintre Generali Asigurări şi Ardaf. Domnia sa a ocupat, anterior, funcţia de director general adjunct al Generali Asigurări.
Adrian Marin a declarat, ieri, că noua companie de asigurări ocupă locul şapte în topul societăţilor de asigurări, după volumul subscrierilor, din semestrul întâi al anului.
Cât despre planurile viitoare ale companiei, la care a preluat conducerea, domnia sa a precizat: "Pe termen scurt, ne propunem eficientizarea produselor interne, în vederea îmbunătăţirii serviciilor oferite, urmârind totodată relansarea vânzărilor şi retenţia clienţilor. Pe termen mediu, vizăm asigurarea unor baze solide pentru o dezvoltare sigură, constantă şi profitabilă".
Noua companie se va concentra pe asigurările de viaţă, pe cele non-auto (atât pe segmentul retail, cât şi pe corporate), dar nu va neglija asigurările auto, potrivit şefului Generali România. Domnia sa a adăugat că societatea de asigurări va cheltui trei milioane de euro pentru promvarea fuziunii.
Marie Kovarova, membru al board-ului Generali PPF Holding şi al Consiliului de Supraveghere al Generali România, a declarat, ieri, că cele două companii de asigurări care au fuzionat vor fi păstrate ca brand-uri, deoarece sunt foarte cunoscute, iar ambele sunt în topul primelor cinci asiguratori.
"Bazele de clienţi sunt diferite şi de aceea dorim să păstrăm cele două companii", a precizat domnia sa.
Marie Kovarova a adăugat că fuziunea se va finaliza în aproximativ un an de zile.
Domnia sa a mai declarat că Ardaf a absorbit Generali şi nu invers, deoarece au stat la bază motive de ordin tehnic, având în vedere că Ardaf este o companie listată la Bursa de Valori Bucureşti (BVB).
Cât despre contractele actuale ale clienţilor celor două companii care au fuzionat, acestea nu vor suferi modificări, potrivit lui Marie Kovarova.
Gianluca Collocci, membru al board-ului Generali PPF Holding, responsabil pentru fuziuni şi achiziţii şi responsabil de ţară, a declarat, ieri, că în urma fuziunii, grupul doreşte crearea unui jucător puternic pe piaţa asigurărilor din ţara noastră, care să devină principalul asigurator.
"România este cotată ca o ţară cu potenţial de creştere al Produsului Intern Brut şi cu un nivel redus al gradului de penetrare a asigurărilor", potrivit domniei sale.
Gianluca Collocci a adăugat că ţara noastră este una dintre cele patru pieţe principale, din Europa Centrală şi de Est, pe care activează asiguratorul, având cele mai mari oportunităţi de creştere pe termen lung.
Generali Group a avut, în 2010, o cotă de piaţă de 6% pe segmentul asigurărilor de viaţă şi de 8% pe segmentul asigurărilor non-life, de la noi, potrivit domniei sale.