Tesla a lansat online, în această săptămână, propria sa marcă de tequila, la preţul de 250 de dolari sticla, care s-a epuizat rapid, respectând o promisiune făcută în 2018 de directorul general Elon Musk, transmite Reuters, citat de News.
Fotografiile cu "Tesla Tequila" publicate pe site-ul companiei arătă o sticlă sub formă de fulger, uşor diferită de ceea ce anunţate Musk. Produsul a fost listat rapid ca "epuizat".
Tesla nu a răspuns imediat unei solicitări de comentarii.
Musk a anunţat ideea sa pentru "Teslaquila" pe 1 aprilie 2018, pe Twitter, ceea ce i-a făcut pe mulţi dintre urmăritorii săi să considere că este o păcăleală.
Eforturile lui Musk pentru înregistrarea mărcii în luna octombrie a anului 2018 s-au lovit de opoziţia producătorilor de tequila din Mexic.
Consiliul pentru Reglementarea Tequila din Mexic a argumentat că numele "Teslaquila" evocă cuvântul Tequila, iar Tequila este un cuvânt protejat.
Noul nume nu mai provoacă confuzii.
Tesla este acum un brand certificat de tequila, în cadrul reglementărilor stricte referitoare la băutura noastră naţională", a anunţat consiliul într-un comunicat, afirmând că băutura va fi produsă de Destiladora del Valle de Tequila, un producător major de tequila şi alte băuturi spirtoase.
Potrivit site-ului Tesla, băutura va fi fabricată de Nosotros Tequila, care este dintre cele peste 200 de mărci ale Destiladora del Valle de Tequila.
Cunoscut şi sub numele Casa Maestri, producătorul fabrică deja o gamă largă de branduri de tequila şi de bourbon, vodcă şi whisky canadian.
Potrivit site-ului Tesla, noua băutură alcoolică va fi disponibilă doar în anumite state americane, între care New York, California şi Washington.
Miliardarul din Silicon Valley a mai vândut produse ciudate, prin intermediul unor vânzări limitate.
Astfel, la începutul anului 2018 Tesla a vândut aruncătoare de flăcări la preţul de 500 de dolari fiecare, prin care a obţinut 10 milioane de dolari pentru finanţarea companiei care se ocupă de proiectul tunelului de mare viteză, Boring Company.