eMAG estimează vânzări în valoare totală de 150 de milioane de lei pe parcursul întregii zile de Black Friday, compania oferind reduceri în valoare de 75 milioane de lei la cele peste 450.000 de produse incluse în oferta din data de 21 noiembrie.
Potrivit unui comunicat remis redacţiei, reducerile ajung până la 75% şi vor fi aplicate la produsele IT, telefoane mobile, foto, electrocasnice şi climatizare, produse de îngrijire personală şi cosmetice, cărţi, jucării, mobilier, auto, articole pentru casă şi grădină.
"În spatele acestui eveniment sunt peste 1.000 de oameni, peste 200 de furnizori şi investiţii mari în infrastructura logistică şi IT", spune Iulian Stanciu, director general eMAG.
Pentru pregătirea Black Friday 2014, eMAG a investit 5 milioane lei în servere şi 2 milioane de lei în platforma online. În depozit, produsele din oferta Black Friday ocupă 10.000 de metri pătraţi, iar 240 de oameni vor lucra 24h din 24h pentru a pregăti comenzile. Pentru livrarea produselor, eMAG a încheiat parteneriate cu FAN Courier, Cargus, DPD şi TNT pentru un flux de livrare de 150 de camioane/zi, astfel încât livrările să fie finalizate în decurs de 6 zile.
eMAG a lansat, în 2011, conceptul de Black Friday pe piaţa din România.