Enel Energie Muntenia oferă celor 1,1 milioane clienţi casnici din municipiul Bucureşti şi judeţele Ilfov, respectiv, Giurgiu, un nou serviciu - Telecitire - gratuit, precum şi un nou format de factură, cu un conţinut semnificativ de informaţii utile destinate clienţilor săi, informează compania.
Clienţii care optează pentru serviciul Telecitire vor primi, lunar, factura de energie electrică în care este reflectat consumul de electricitate real, pe baza citirii contorului pe care aceştia l-au comunicat, în prealabil.
"Suntem foarte mulţumiţi să putem pune la dispoziţia clienţilor Enel Energie Muntenia servicii noi, de o calitate superioară. Doresc să îi încurajez pe toţi clienţii noştri din Bucureşti, Ilfov şi Giurgiu să folosească serviciul gratuit Telecitire şi să se bucure de avantajele acestuia. Totodată, doresc să îi asigur că introducerea acestui nou serviciu, precum şi a unei facturi cu un nou aspect grafic şi un conţinut consistent în informaţii utile, sunt doar primii paşi pe care dorim să îi facem în relaţia cu clienţii noştri, pentru a veni în întâmpinarea aşteptărilor lor", a declarat Mario Coni, director general al Enel Energie Muntenia.
Pentru a beneficia de acest serviciu, clienţii trebuie ca, la comunicarea indexului contorului, să ştie care este codul său dedicat EnelTel şi intervalul de timp care îi este alocat pentru transmiterea citirii. Atât codul cât şi perioada de timp în care trebuie să comunice indexul sunt specificate în facturile emise de Enel Energie Muntenia. Consumatorii trebuie să citească indexul de consum al contorului,fără zecimale (cifrele de după virgulă) şi să comunice acest index la Telverde Telecitire: 0800 07 08 09. Apelarea numărului de telefon este gratuită.
Toate detaliile legate de utilizarea noului serviciu sunt explicate într-o scrisoare care a fost deja trimisă la domiciliul clienţilor. Utilizarea serviciului Telecitire este opţională. Clienţii care nu doresc să utilizeze acest serviciu pot rămâne în continuare la sistemul de facturare actual, bazat pe emiterea de facturi lunare în baza cantităţilor de energie electrică agreate prin convenţia de consum semnată cu furnizorul de energie. Mai mult, sistemul actual presupune citiri periodice cu scopul de reflectare a diferenţelor dintre consumul actual şi furnizarea prestabilită.
Serviciul Telecitire a fost introdus în acest an şi este utilizat deja cu succes de către clienţii Enel Energie din zonele Banat şi Dobrogea. De altfel, Enel este prima companie care a introdus în România un astfel de serviciu destinat clienţilor săi.
În plus, de acum înainte, Enel Energie Muntenia le propune clienţilor săi o nouă factură cu un model grafic îmbunătăţit, care conţine o multitudine de informaţii utile şi prezintă mai clar informaţii precum detaliile de consum, perioada de facturare, data scadenţei şi suma de plată.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 18.12.2019, 11:32)
Buna ziua..dupa verificarea cod enel tel ,se inchide convorbirea ,nu-mi mai cere sa bag indexul..suntem in 18..perioada de autocitire era 16..25
2. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 19.12.2019, 11:12)
aceeasi problema si la mine, suntem in 19.12, perioada de citire si transmitere index 16-25 ale lunii si nu se poate transmite indexul, mesajul fiind ca nu sunt in perioade de tranismitere...oare s-a schimbat perioada?
3. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 21.12.2019, 08:26)
Acelaș mesaj lam primit si eu,nu mai inteleg nimic perioada era16...25 ale luni
4. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 03.01.2020, 15:23)
Dar citirea contoarelor de către reprezentanții Enel când se face? La ce perioade de timp?