Noul centru de apeluri de urgenţă al "E.ON Gaz Distribuţie" asigură un grad mare de operativitate în preluarea sesizărilor şi în realizarea serviciului de intervenţie pentru situaţiile de urgenţă specifice domeniului gazelor naturale. Investiţia iniţială pentru acest centru a fost de 300.000 de euro, în final valoarea investiţiei ajungând la 700.000 de euro. Potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei, Centrul de Apeluri de Urgenţă dispune de tehnică modernă de comunicaţii şi IT pentru gestionarea solicitărilor, precum şi de personal special instruit în operarea eficientă a acestora. Astfel, toate sesizările pot fi preluate simultan şi transmise către structurile de intervenţie pentru un răspuns prompt la situaţiile de urgenţă specifice domeniului gazelor naturale.
"E.ON Gaz Distribuţie" a investit 700.000 de euro într-un centru de apeluri de urgenţă
A.T.
Ziarul BURSA #Companii #Energie / 14 octombrie 2008