Agenţia de turism Eturia, specializată pe vacanţe personalizate şi destinaţii exotice, a inclus în echipa sa doi consultanţi în turism din Cuba şi India, care să ofere turiştilor români sfaturi şi idei pentru experienţe de neuitat, în special către ţările lor natale.
Yulicary Sarracent este o tânăra cubaneză care a decis să se mute în România, după ce a fost ghid turistic acreditat în Cuba timp de 5 ani. Peste 20 de grupuri de români au cunoscut mai bine Cuba, ghidaţi în limba lor maternă de Yulicary.
"Românii din grupurile pe care le aveam erau foarte zâmbitori şi prietenoşi, aproape la fel ca noi. Erau interesaţi de istoria ţării, trabucuri, cabaret şi plaje. Cu toţii eram fericiţi când veneau grupuri din România, aceştia fiind mult mai înţelegători decât englezii sau francezii. Poate fi considerat şi asta un motiv pentru care am ales România, ştiam că voi fi bine primită", a declarat Yulicary.
Yulicary stăpâneşte deja limba română, absolvind liceul Cervantes din Bucureşti.
Hardik Shah s-a născut în India şi, în prezent, locuieşte în Piatra Neamţ. Hardik a renunţat la afacerile de familie pe care le conducea în India pentru a oferi consiliere românilor ce doresc să-i viziteze ţara natală. El lucrează la departamentul de ticketing al agenţiei Eturia, călătoreşte frecvent în diferite destinaţii din lume, pentru a se asigura că Eturia oferă turiştilor cea mai frumoasă experienţă de vacanţă şi merge în India ca însoţitor de grup.
"M-am stabilit în România fiindcă mi-am urmat inima, îndrăgostindu-mă de o româncă. Nu regret nicio clipă că am venit, m-am lăsat cucerit de peisajele şi drumurile pe care le aveţi, dar şi de ciorba cu legume. Turiştii români sunt foarte fericiţi că le pot recomandă destinaţii autentice din India, care le oferă contact direct cu localnicii şi experienţe memorabile în zonele sigure. Un astfel de circuit inedit este Colours of South India din luna martie, în care voi avea plăcerea să prezint turiştilor la faţă locului India incredibilă, aşa cum nu au mai avut ocazia să o descopere până acum", a declarat Hardik.
Eturia a vândut în cei opt ani de activitate peste 11.000 de pachete de vacanţă personalizate şi destinaţii exotice. Din cei peste 15.000 de turişti care au ales serviciile agenţiei Eturia, peste 75% sunt clienţi fideli. Înfiinţată în anul 2007, compania dezvoltă trei direcţii principale de business: vacanţe personalizate pentru turiştii cu bugete medii de vacanţă, vacanţe cu plecări predefinite, create pe principiul celui mai bun tarif, şi vacanţe de lux pentru clienţii care doresc destinaţii mai puţin accesibile. În anul 2014, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 5,3 milioane de euro.