Eurolines intenţionează să des-chidă în acest an 24 de agenţii noi la nivel naţional, proprii sau în franciză, reţeaua urmând să ajungă astfel la peste 70 de unităţi, a declarat Dragoş Anastasiu, proprietarul companiei. "Încă din momente de criză trebuie să investeşti, pentru a culege roadele când recesiunea va trece. Ne aşteptăm ca această criză să fie pe final", a spus Anastasiu, citat de Mediafax. În primele trei luni ale acestui an Eurolines România a deschis trei agenţii, dintre care două în Bucureşti şi una în Sinaia, mărind astfel la 52 numărul de birouri la nivel naţional. Dintre acestea, 47 sunt agenţii proprii, iar 5 în regim de franciză.
Decizia de a dezvolta reţeaua vine pe fondul ascendent al vânzărilor înregistrate în agenţiile Eurolines în primele trei luni ale anului în curs.
"Comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut înregistrăm o tendinţă de creştere de peste 30%. Factorii care au contribuit la evoluţia ascendentă a vânzărilor din primul trimes-tru sunt ofertele de înscrieri timpurii (early booking), care au avut mai mult succes anul acesta, şi continuarea dezvoltării tehnologiei şi reducerea timpului dedicat părţii operaţionale de căutare şi sortare a ofertelor turistice", a anunţat Eurolines, printr-un comunicat.
Totodată, la creşterea cifrei de afaceri a contribuit şi cererea semnificativă de bilete de autocar (+24%), această linie de business reprezentând 31% din cifra de afaceri a companiei. Eurolines a crescut în ultima perioadă vânzările de produsele ale turoperatorilor germani (TUI, Dertour, FTI, Neckermann), astfel încât unul din patru pachete de turism vândute provine din portofoliul companiilor respective.