EximBank şi-a extins oferta de produse şi prin schimbarea strategiei şi a abordării în vânzări a devenit o bancă mult mai flexibilă, a fost mesajul pe care oficialii EximBank l-au transmis oamenilor de afaceri din zona Braşovului în cadrul unei conferinţe organizate împreună cu Institutul Bancar Român (IBR) şi Asociaţia Naţională a Exportatorilor şi Importatorilor din România (ANEIR), informează un comunicat remis redacţiei.
Conferinţa "Tehnologii de finanţare a exporturilor româneşti", care a avut loc la Braşov a reunit reprezentanţi ai comunităţii de afaceri şi ai organizaţiilor patronale din zonă, ai Camerei de Comerţ şi Industrie locale, dar şi specialişti din băncile comerciale locale.
"Am decis să demarăm acest program de întâlniri directe cu întreprinzătorii din ţară pentru că am considerat că este cel mai eficient tip de comunicare între EximBank şi mediul de afaceri. Avem peste 40 de produse în portofoliu, dar nu toate ajung să fie cunoscute de oamenii de afaceri. De aceea, prin astfel de întâlniri putem să arătăm punctual cum sprijinim firmele româneşti, iar împreună cu reprezentanţii societăţilor comerciale putem să identificăm soluţiile de finanţare, garantare sau asigurare care li se potrivesc cel mai bine", a declarat Ionuţ Costea, preşedintele EximBank.