Cea de-a treia ediţie a Expo-Conferinţei Internaţionale Meat &Milk 2014, care se va desfăşura în zilele de 11 şi 12 iunie la Hotel Hilton din Sibiu sub genericul "Finanţare, Optimizare, Parteneriat-Factori care pot genera plus-valoare într-o piaţă globalizată", va pune sub lupă cele mai stringente aspecte ale activităţii din domeniile producţiei şi procesării cărnii şi laptelui, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Invitaţii speciali ai conferinţei sunt: Daniel Constantin-Viceprim-ministru şi Ministru al Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, Daciana Sârbu-Europarlamentar, Viorica Dăncilă-Europarlamentar, Vladimir Mânăstireanu-Preşedinte al ANSVSA, Liviu Harbuz-Vicepreşedintele Comisiei pentru Agricultură şi Industrie Alimentară din Camera Deputaţilor, Gheorghe Turtoi-Secretar de Stat MADR, Daniel Biro-Comisar Şef IGPR, Petruţ Stancu-Comisar Şef IGPR, Jean-Luc Meriaux-Secretar General UECVB, Wim Zaalmink-Wageningen University-Olanda etc..
"Având ca argument succesul ediţiilor precedente, estimăm un număr de peste 250-300 de participanti: fermieri, top-manageri, investitori, procesatori, furnizori, specialisti din cele trei sectoare ale agroindustriei, reprezentanţi ai confederaţiilor şi asociaţiilor de profil, oficiali MADR, ANPC, ANSVSA şi ai altor ministere, dealeri de echipamente şi utilaje, firme de consultanţa, case de avocatură, banci, fonduri de garantare, reprezentanţi ai ambasadelor", potrivit comunicării.
Participanţilor le vor fi prezentate produse, noutăţi tehnologice, legislative sau din sectorul bancar destinat investiţiilor în zootehnie şi procesare, echipamente şi dotări pentru ferme şi fabrici de procesare, trasabilitate şi siguranţa alimentară, sănătate, laborator, logistică etc.
Lucrările conferinţei vor fi organizate după următoarea structură: şedinţă comună, în fiecare dimineaţă; workshop-uri tematice, în prima parte a fiecărei zile; standuri de prezentare B2B, B2C; infoTRIP - în ziua de 11 iunie; masă rotundă în ziua de 12 iunie 2014; dezbatere televizată; networking
La această ediţie, secţiunea EXPO va beneficia de două zone de expunere, B2B (Business to Business) şi B2C (Business to Consumer), aceasta din urmă fiind organizată în premieră.
Expo-Conferinţa Internaţională Meat & Milk 2014 va marca debutul campaniei iniţiată de infoALIMENT, destinată în egală măsură procesatorilor şi consumatorilor, intitulată "Hrăneşte-te cuMINTE, alege CALITATEA".