Producătorul francez de articole de lux "Hermes International" SCA anunţă creşterea cu 8,6% a vânzărilor sale în ultimul trimestru din 2009, ca urmare a îmbunătăţirii cererii de pe acest segment.
În perioada octombrie-decembrie 2009, vânzările companiei au crescut la 587,3 milioane de euro (803 milioane de dolari), peste aşteptările analiştilor, care erau de 555 milioane de euro.
Dacă nu sunt luate în calcul fluctuaţiile cursului de schimb valutar, vânzările din perioada de raportare au sporit cu 11%.
Vânzările "Hermes" au crescut cu 29% în Asia, însă în Japonia, care aduce peste 20% din total, acestea s-au redus cu 5,4%. Livrările din Franţa au crescut cu 7,8% şi cu 9,2% în restul Europei. În America, vânzările "Hermes" au crescut cu 12%.
Profitul din operaţiunile curente a crescut uşor anul trecut, compania urmând să anunţe aceste rezultate la data de 25 martie. Anterior, "Hermes" preconiza un declin de aproape 5% al indicatorului menţionat.
Chiar dacă multe companii din domeniu au recurs la restructurări, "Hermes" nu a aplicat politica reducerii cheltuielilor. Compania a deschis 14 magazine noi la nivel mondial, anul trecut. Pentru anul curent, compania şi-a stabilit ca ţintă deschiderea a 12 magazine noi.