Compania de produse cosmetice, Farmec Cluj-Napoca, a raportat pentru primele nouă luni ale 2008, un profit de 2,3 milioane euro, în creştere cu 35 la sută faţă de perioada similară a anului trecut.
Vânzările firmei au crescut cu 32 la sută în primele nouă luni ale lui 2008, în timp ce cifra de afaceri a companiei a ajuns, la sfârşitul lunii septembrie, la 18 milioane euro.
"Evoluţia vânzărilor în primele nouă luni reprezintă un semnal pozitiv pentru finalul anului, confirmându-ne aşteptările iniţiale că vom depăşi valoarea de 24 de milioane euro cifră de afaceri în 2008", a declarat marketing specialist Farmec Cluj-Napoca, Mariana Siniţaru.
Noile game de produse lansate pentru îngrijirea feţei şi corpului, produselor specializate pentru îngrijirea părului Gerovital Plant Tratament şi produselor fotoprotectoare Gerovital Plant Sun au generat creşterile înregistrate de companie în primele nouă luni ale acestui an.
De asemenea, un impact însemnat asupra rezultatelor companiei l-a avut acţiunea de consolidare a mărcii Gerovital prin achiziţionarea drepturilor deţinute asupra ei de către Gerovital Cosmetics. Evaluată la 1,2 milioane euro, această tranzacţie va permite companiei clujene să dezvolte brandul în viitor, atât prin crearea unor produse noi, cât şi prin extinderea pe pieţe neexploatate încă.