Compania PayPoint a anunţat, prin intermediul unui comunicat remis redacţiei, că a înregistrat pe plan local, în decursul celor şase luni analizate, un volum de 29,1 de milioane tranzacţii plăţi facturi, în creştere cu 15,6% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent.
Totodată, s-au raportat creşteri şi pe restul segmentelor de plăţi din portofoliul PayPoint: cel al transferului de bani, al plăţii contravalorii rovinietei şi o creştere de 4,9% pe segmentul încărcării cartelelor telefonice preplătite.
Potrivit comunicatului, în decursul celor şase luni, PayPoint a semnat unsprezece noi acorduri de colaborare cu furnizori parteneri. De asemenea, în perioada analizată, compania şi-a optimizat şi crescut reţeaua cu 224 magazine ce poartă însemnele PayPoint, ajungând astfel la 9.458 puncte de plată la nivel naţional.
Mugur Dogariu, managing director PayPoint România, a declarat: "În linie cu direcţia şi realizările de până acum, primele şase luni ale acestui an financiar au însemnat pentru PayPoint diversificarea portofoliului de furnizori parteneri: am continuat să adăugam jucători din cât mai multe domenii, atât locali cât şi cu acoperire naţională, pentru a le asigură consumatorilor noştri acces la cea mai generoasă gamă de plăţi existentă pe piaţă. Totodată, ne-am axat şi pe consolidarea şi optimizarea reţelei de magazine în care există terminalele noastre; din acest punct de vedere, ne-am asigurat că serviciile PayPoint sunt exact acolo unde consumatorii au nevoie de ele, indiferent că vorbim de terminale din zone aglomerate din urban sau sate izolate din rural, de hipermarket-uri, supermarket-uri sau magazine mici, de proximitate. Le mulţumim, încă o dată, consumatorilor noştri pentru încrederea pe care ne-o acordă ori de câte ori folosesc PayPoint şi îi asigurăm că ne vom intensifica eforturile pentru a le oferi experienţe de plăţi şi mai variate, la standardele cu care i-am obişnuit".
Datele sunt extrase din comunicatul oficial de anunţare a rezultatelor financiare ale PayPoint plc. pentru primul semestru al anului financiar 2015-2016, încheiat la data de 30 septembrie 2015.
La nivelul Grupului PayPoint, rezultatele sunt de asemenea favorabile. PayPoint plc. a raportat un volum record de 399 milioane tranzacţii, în creştere cu 6,9% faţă de volumul raportat în aceeaşi perioadă a anului precedent; valoarea totală a tranzacţiilor a atins nivelul de 7,2 miliarde lire sterline. La nivelul întregului grup, au fost anunţate venituri nete de 59,3 milioane lire sterline, în creştere cu 2,4 % faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior.
Dominic Taylor, chief executive officer al PayPoint plc a adăugat: "Ne axăm, în continuare, pe creştere şi pe evaluarea unor noi oportunităţi de extindere a afacerii, în special în zona dezvoltării pieţelor verticale, dar şi a expansiunii internaţionale. Noul nostru tip de terminal, testat în prezent în reţeaua de comercianţi din Marea Britanie, combinat cu platforma tehnică existentă, ne sporesc oportunităţile de extindere. România continuă să îşi crească volumele de tranzacţionare şi veniturile pe toate segmentele de servicii, incluzând aici serviciile de plăţi facturi, încărcare electronică şi servicii de retail (plata contravalorii rovinietei şi transferul de bani). Dezvoltăm noi servicii de retail şi investim în promovarea mărcii PayPoint, pentru a ne consolida, în continuare, reţeaua şi a fi cunoscuţi de către consumatori".