Firma care va gestiona campania publică de informare privind aderarea la sistemul de pensii private, "Papaya Advertising", ar putea semna în această săptămână contractul cu Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP), a spus, marţi, preşedintele instituţiei, Mircea Oancea.
"Săptămâna aceasta ar putea fi semnat contractul cu firma care va gestiona campania de publicitate privind aderarea la sistemul de pensii private, campanie ce va demara la data de 1 iulie", a spus preşedintele CSSPP.
"Papaya" a fost selectată de Ministerul Muncii, în urma unei licitaţii, să gestioneze această campanie de publicitate, a menţionat Oancea.
"Campania publică de informare iniţiată de guvern se va desfăşura pe o perioadă de un an şi va fi reluată în condiţiile în care vom dispune de finanţare", a menţionat Oancea. El a precizat că pentru desfăşurarea acestei campanii există o înţelegere cu televiziunea şi radioul public, urmând ca informarea despre pensii private să se facă şi prin poştă, însă această modalitate de promovare este foarte costisitoare. Oancea a mai spus că CSSPP caută fonduri suplimentare pentru promovarea pensiilor private.
"Suntem convinşi că, la finalul perioadei de promovare, sistemul de pensii private va avea un grad de cunoaştere mai ridicat decât în prezent", a mai spus Oancea, care a adăugat că, în urma sondajului efectuat de CSSPP, doar 60% din cei chestionaţi au auzit de pensii private.
"Papaya Advertising" este o agenţie de publicitate înfiinţată în 2002, care numără în portofoliu clienţi precum BCR Asigurări, Alexandrion, British Council şi Comitetul Olimpic Român.