Grupul de retail electronic Flamingo International estimează că ultimele două săptămâni ale anului vor genera peste 65% din valoarea totală vizată pentru sezonul de sărbători, cele mai vândute produse fiind LCD-urile sau consolele de jocuri, au informat azi reprezentanţii companiei.
Potrivit oficialilor companiei, în această perioadă românii au tendinţa de a se îndrepta mai mult către segmentul de entertaiment şi gaming, care va genera vânzări de aproximativ 50 milioane lei, în ultimele două săptămâni din decembrie, în pofida crizei financiare. Astfel, cele mai vândute produse în sezonul de iarnă vor fi LCD-urile, consolele de jocuri, produsele de tip gadget.
"În pofida crizei economice pe care o traversăm în momentul actual, decembrie rămâne prin tradiţie o lună profitabilă în ceea ce priveşte valoarea vânzărilor estimate pentru magazinele Flamingo Computers, Flanco şi Flanco World, fapt susţinut şi de primele două săptămâni ale lunii decembrie în care am înregistrat o creştere de 100% a vânzărilor totale comparativ cu luna noiembrie. Ne aşteptăm ca acest trend să continue în perioada următoare, în special înaintea Crăciunului", a declarat directorul general executiv al Flamingo International, Jiri Rizek.
Grupul Flamingo International activează pe piaţa din România încă din anul 1994, având ca principal obiect de activitate comerţul de produse IT&C, electronice şi electrocasnice, fiind în acest moment unul dintre liderii de pe piaţa adresată.