Ford, nemulţumită de infrastructură, formatul Rabla 2015 şi achiziţiile publice

Companii #Auto / 4 aprilie 2015

Ford, nemulţumită de infrastructură, formatul Rabla 2015 şi achiziţiile publice

Uzina Ford de la Craiova nu ar putea produce la capacitatea sa maximă din cauza problemelor de infrastructură, susţin reprezentanţii companiei Ford România.

"Dacă am produce la capacitate (maximă - n.r.) în Craiova, ar intra zilnic 240 de camioane şi ar ieşi 240 camioane cu maşini. Nu se poate, nici prin drumuri, nici prin căile ferate. Dacă încărcăm un tren cu maşini, primul pod se dărâmă (...) Dacă am vrea să producem la capacitatea fabricii, pentru că noi am investit acel un miliard de euro, nu putem să facem pentru că nu există infrastructură, nici pentru furnizori, să aducă piesele, nici pentru preluarea maşinilor, care merg (în proporţie de - n.r.) 96-98% la export. Nu putem pentru că nu depinde de noi. Ar fi o aşteptare frumoasă ca Ford să construiască autostrăzi şi să renoveze căi ferate, dar asta nu se poate", a declarat vineri Zoltan Brassai, fostul director general al Companiei Naţionale de Vânzări Ford România, care a preluat o nouă funcţie la Ford Europa, potrivit Agerpres.

Capacitatea uzinei de la Craiova este de 300.000 de maşini şi 350.000 de motoare pe an, iar atingerea acestui nivel de producţie ar însemna ca pe poarta uzinei să iasă, în medie, un camion la fiecare cinci minute.

Un alt aspect semnalat de reprezentanţii Ford este noul format al Programului Rabla pentru anul 2015. Brassai afirmă că Rabla 2015 nu are viziune şi un plan de acţiune adecvat pentru protecţia mediului, spre exemplu eco-bonusul reducându-se la jumătate faţă de anul 2014.

"Prin Rabla s-au scos (din circulaţie - n.r.) 20.000 de maşini vechi, dar au intrat în ţară 127.000 de maşini Euro 0 sau Euro 1, mai vechi de 15 ani. Aceasta este protecţia mediului prin Programul Rabla. Nu vedem un concept acolo, nu vedem o viziune, nu vedem un plan de acţiune adecvat", a afirmat Brassai.

Licitaţiile publice sunt o altă problemă în opinia celor de la Ford, care consideră că nu au şanse corecte de a participa la aceste operaţiuni.

"Nu dorim suport financiar sau alte forme de ajutor, ci doar şanse corecte la licitaţii, la instituţiile guvernamentale, deoarece cota noastră la achiziţiile instituţiilor guvernamentale este foarte aproape de zero. Poliţia are un parc de peste 20.000 de maşini, dacă jumătate ar fi fost B-MAX, arfi fost 10.000 de maşini. Nu s-a întâmplat din păcate", a mai spus reprezentantul Ford, care a adăugat că Ford nu a putut participa la anumite licitaţii de vehicule comerciale, deşi are cea mai extinsă gamă şi nimeni nu poate bate Ford pe acest segment, ca produs şi ca preţuri.

Opinia Cititorului ( 2 )

  1. Ce facem d-le Ponta si Rusu ???,auzi ca se darama primul pod de pe linia ferata daca incarca Ford ...masinile fabricate. Au trecut deja 3 luni din acest an si nimic...nimic nu se cunoaste de marele Master Planul lui Ponta ..... D-le prim ministru va rog eu din tot sufletul ..dati-va odata demisia si lasati pe alcineva deoarece faceti praf aceasta tara...

    Guvernul ROMANIEI doarme!!!!Infrastructura ar trebui sa fie PRIORITATE STRATEGICA NATIONALA, alaturi de SANATATE, EDUCATIE si PIATA DE CAPITAL!!!

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
rpia.ro
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9724
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5865
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2949
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9815
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.9201

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
cnipmmr.ro
thediplomat.ro
hipo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb