Franciza Expense Reduction Analysts (ERA), activă din 2011 pe piaţa românească de consultanţă specializată în managementul costurilor, estimează că în acest an va înregistra o cifră de afaceri de peste un milion de euro, iar până în 2025 îşi va dubla numărul de parteneri. Estimările se bazează pe creşterea economică semnificativă a României şi pe interesul business-urilor autohtone de a-şi reduce cheltuielile, ȋn procesele de extindere, conform unii comunicat de presă al companiei.
"Până la finalul anului 2024, vizăm atragerea a cel puţin 20 de parteneri, iar în 2025, ne dorim să avem o echipă de parteneri de valoare, cel puţin câte unul pentru fiecare categorie de costuri, ceea ce înseamnă minimum 40 de specialişti", a declarat Remus Mihai Hirceaga, partener ERA.
În prezent, ERA este formată din şapte parteneri, fiecare având peste 15 de ani de experienţă. Costurile de achiziţie a francizei se ridică la 39.000 de euro, preţ care este oferit şi partenerilor potenţiali. Pentru a atrage alţi clienţi în portofoliu, ERA va urma o serie de direcţii strategice, respectiv creşterea brand awareness-ului şi optimizarea a nouă categorii de costuri - din totalul de 44 pe care le optimizează - din industria producătoare şi retail, domenii care oferă cel mai mare potenţial.
Cele 9 categorii de cost inca care ERA obtine cele mai bune rezultate sunt: energie, chimicale, logistică, ambalaje, managementul deşeurilor, managementul flotelor, capital de lucru, asigurări şi telecomunicaţii.
Partenerii ERA, plătiţi pe bază de succes
Modelul de afaceri ERA a fost implementat în peste 60 de ţări. Abordarea sistematică a companiei către reducerea cheltuielilor, combinată cu baza sa de date extinsă de benchmark-uri de cost, asigură că francizaţii pot oferi rezultate tangibile clienţilor lor.
Partenerii ȋşi asumă 100% implementarea şi sunt plătiţi exclusiv pe bază de succes. Ei sunt 24/7 prezenţi ȋn industriile pe care le reprezintă, cu minim 15 ani de experienţă la nivel de top. Partenerii ERA nu fac licitaţii, lucrează cu expertiză, informaţii, tehnologie sau legislaţie. Soluţiile lor generează extra profit clienţilor, iar ei sunt plătiţi exclusiv din acest profit.