Garanti Bank, una dintre cele mai dinamice bănci de pe piaţa locală, a acordat clienţilor săi bonusuri de aproximativ 1 milion de lei în 2016, pentru efectuarea de tranzacţii cu Bonus Card. Din totalul achiziţiilor realizate cu Bonus Card anul trecut, 29% au fost efectuate online, potrivit unui comunicat remis Redacţiei.
Cumpărăturile în rate fără dobândă au reprezentat 37% din totalul tranzacţiilor efectuate prin intermediului cardului de credit. Procentul creşte până la 46% în perioada Paştelui, Crăciunului şi concediilor de vară.
În 2016, posesorii de Bonus Card au folosit cardul pentru a face achiziţii cu precădere în supermarketuri, benzinării, dar şi în magazinele de haine, pantofi şi electronice.
Emre Unal, director carduri, Garanti Bank, a declarat: "Prin intermediul Bonus Card ne propunem să îmbunătăţim şi să simplificăm viaţa clienţilor noştri. An de an, tot mai mulţi clienţi se bucură de beneficiile cardului nostru de credit. Vom continua strategia noastră de a le oferi clienţilor noi beneficii la utilizarea Bonus Card, pentru a satisface cât mai mult din nevoile lor, dar şi pentru a-i loializa".
Potrivit comunicatului, clienţii acumulează bonusuri de până la 10% la fiecare tranzacţie efectuată, în ţară sau în străinătate. Bonusul reprezintă bani ce pot fi ulterior folosiţi pentru a face cumpărături gratuite în cele peste 6.000 de magazine partenere ale băncii. Mai mult, în perioada campaniilor posesorii cardurilor pot alege să plătească în până la 24 de rate fără dobândă la magazinele partenere, având şi 50 de zile perioadă de graţie.