GEFCO România relansează transportul feroviar pentru exportul Dacia Logan, implementând propriul proiect la uzinele Dacia de la Mioveni, anunţă un comunicat al companiei, remis redacţiei. Astfel că, peste 95% din autovehiculele Logan destinate exportului către Franţa, Spania, Tunisia şi Algeria vor ajunge la operatorul portuar din Constanţa pe cale ferată, restul de 5% fiind transportat tot de GEFCO cu autocamioane speciale.
Fluxul feroviar săptămânal este asigurat de GEFCO România prin 60 de vagoane speciale importate din Franţa din flota de peste 4.000 operată de companie la nivel global. Trenul GEFCO va avea o ritmicitate de patru garnituri complete pe săptămână, conducerea companiei estimând un volum anual de aproximativ 50.000 de vehicule pentru 2008.
GEFCO România operează pe piaţa locală din 2005. Compania oferă servicii de transport de autovehicule şi logistică auto, transport de mărfuri terestru, aerian şi maritim şi servicii de logistică industrială atât pentru clienţi din România cât şi pentru clienţi din străinătate care derulează operaţiuni pe piaţa locală. Compania operează în prezent două depozite logistice la Arad (1.300 m2) şi la Bucureşti (1.400 m2) şi o platformă destinată activităţii logistice auto la Curtici cu o capacitate de stocare de peste 3.000 de autovehicule.
Grupul GEFCO este prezent în peste 80 de ţări, zonă în care se derulează 85% din schimburile comerciale la nivel mondial. Datorită reţelei sale integrate şi serviciilor multimodale (transport rutier, feroviar, maritim şi aerian), GEFCO se află printre primele zece grupuri de transporturi şi logistică din Europa. Compania este o filială a Grupului PSA Peugeot Citroën şi a înregistrat, la nivelul anului 2006, o cifră de afaceri de 3,2 miliarde de euro. Reţeaua mondială a Grupului înglobează 400 de puncte de desfăşurare a activităţii în trei regiuni cheie: Europa, Asia şi America de Sud.