• În primul semestru, compania s-a concentrat pe segmentul de asigurări generale corporate şi pe asigurările de viaţă
Rezultatele financiare obţinute de Generali România în primul semestru al acestui an s-au menţinut la acelaşi nivel cu perioada similară a anului precedent, cu o creştere pe segmentul asigurărilor de viaţă şi o uşoară descreştere pe asigurările generale.
Pe segmentul de asigurări de viaţă, compania a subscris, în perioada ianuarie-iunie 2012, un volum de prime brute de 45,9 milioane de lei. Asigurările de tip Employee Benefits (asigurări încheiate de companii pentru angajaţi) au înregistrat o creştere de 44%. De asemenea, asigurările tradiţionale de viaţă au avut succes, compania înregistrând şi pe această linie o creştere de 3%.
Adrian Marin, Director General al Generali România, a declarat: "Chiar şi într-o piaţă care traversează încă o situaţie dificilă şi se confruntă cu probleme la nivel macroeconomic, am reuşit să folosim la maximum avantajele pe care le avem pe segmentul de employee benefits, susţinerea reţelei Generali Employee Benefits (GEB), unul din liderii la nivel mondial, complexitatea produsului, şi să obţinem rezultate bune. De asemenea, creşterea de 3% la asigurările tradiţionale de viaţă ne arată că oamenii caută protecţie în condiţii economice instabile şi au încredere în brandul şi în stabilitatea noastră".
Volumul de prime brute subscrise pe segmentul de asigurări generale a fost de 213,6 milioane de lei, cu 2,9% mai puţin faţă de semestrul 1 al anului anterior. Motivul principal al acestui rezultat îl constituie actuala situaţie economică, nefavorabilă dezvoltării pieţei auto, dar şi competiţia acerbă a asiguratorilor, concentrată pe preţ, pe segmentul de asigurări auto.
Asigurările corporate au înregistrat o creştere de 18%. De asemenea, asigurările tehnice, care deţin în prezent circa 40% din totalul asigurărilor corporate, au marcat o creştere de 55% faţă de anul trecut.
Volumul total de prime brute subscrise de companie în perioada ianuarie-iunie 2012 a fost de 259,5 milioane lei, în scădere cu 2,3% faţă de semestrul întâi al anului precedent, rezultat marcat de trendul asigurărilor auto.