Gi Group Holding a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de peste 3,2 miliarde de euro, în creştere cu 30% faţă de anul 2020, conform unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit sursei citate, pe piaţa din România, compania a înregistrat o creştere de 40% faţă de 2020, ajungând în prezent la o cifră de afaceri de peste 19 milioane EUR. Creşterea este susţinută în primul rând datorită diversificării portofoliului de clienţi noi în zona de White Collars, dar şi datorită proiectelor de relocare internaţională pe care grupul le derulează în prezent.
"Chiar dacă ne-am confruntat cu provocări în ceea ce priveşte deficitul de forţă de muncă, pandemia inversând raportul dintre cerere şi ofertă, în special în agricultură, HoReCa sau construcţii, am reuşit să ne construim strategia din perspectiva oportunităţilor. Astfel, de anul trecut am început să derulam proiecte de relocare a forţei de munca, care, într-o perioadă plină de incertitudini, ne-au ajutat să creştem cifra de afaceri în România cu 40% faţă de 2020. De asemenea, datorită echipei noastre de profesionişti, cu experienţă vastă în acest domeniu, am reusit să plasăm anul trecut în companii cu 300 de persoane mai mult faţă de 2020.", declară Cristian Huzau, Country Manager România
De asemenea, odată cu anunţarea rezultatelor financiare Grupul a decis finalizarea procesului de eficientizare a activităţii companiei, decizie strâns legată de evoluţia companiei şi de dorinţa de a răspunde, eficient şi organizat cerinţelor pieţei.
Stefano Colli-Lanzi, Preşedinte şi CEO al Gi Group Holding: "Strategia lansată de Gi Group Holding a permis o creştere rapidă nu doar în Italia, ci mai ales în străinătate, datorită operaţiunilor numeroase de M&A. Ne poziţionăm ca fiind un jucător important la nivel global, capabil să concureze cu alţi lideri din acest sector. Creşterea noastră este una sustenabilă, iar decizia de a simplifica structura Grupului vine din dorinţa de a eficientiza şi facilita operaţiunile financiare în cel mai bun mod posibil".
Gi Group Holding va coordona activităţile filialelor, prin maximizarea oportunităţilor globale şi simplificarea proceselor, îmbunătăţind gradul de recunoaştere prin promovarea strategiei de fuziuni şi achiziţii. Aceasta decizie a fost adoptată, în primul rând, datorită cererilor venite din partea companiilor a căror activitate este impactată de sezonalitate şi care, conform specificului industriei înregistrează cereri crescute în anumite perioade.
Toate acţiunile şi deciziile Grupului sunt orientate, în primul rând către clienţii şi către potenţialii angajaţi, cărora Gi Group le oferă sprijinul pe durata procesului de recrutare cât şi suportul fizic şi moral pe toat perioada contractuală, construind în acelaşi timp relaţii profesionale şi de leadership, se mai arată în comunicat.