"Şcoala de Afaceri GSK", program realizat de compania "Gla-xoSmithKline" (GSK) cu sprijinul Ministerului Educaţiei, Tineretului şi Cercetării, îşi deschide porţile pentru al doilea an consecutiv, oferind tinerilor absolvenţi şansa să se familiarizeze cu modul de funcţionare al unei companii. 50 de studenţi din ultimul an de facultate vor beneficia şi în acest an de seminarii şi cursuri practice susţinute de profesionişti aparţinînd echipei GSK România. Cursurile vor acoperi domeniile marketing, vînzări, distribuţie, finanţe, resurse umane, comunicare şi relaţii publice, producţie şi tra-ining şi se vor desfăşura în două sesiuni programate pentru 5-16 iulie 2004 şi 2-13 august 2004.
Au fost invitaţi să se înscrie pentru cursurile "Şcolii de Afaceri" studenţi din centrele universitare cu tradiţie din Bucureşti, Cluj-Napoca, Braşov, Iaşi, Timişoara, Craiova, Constanţa, Oradea, Tîrgu Mureş. În aceste oraşe a fost lansată, începînd cu această lună, o campanie de informare care include distribuţia în facultăţi a pliantelor şi afişelor conţinînd detalii despre program şi modul de înscriere. Termenul pînă la care cei interesaţi pot trimite formularele de înscriere pentru "Şcoala de Afaceri GSK" este 16 aprilie 2004.
Anul trecut, "GlaxoSmithKline" a investit peste 100.000 de dolari în acest proiect, care a beneficiat de participarea unui număr de 50 de absolvenţi din domenii diferite, selectaţi dintr-un număr total de 216 aplicanţi din toate centrele universitare din ţară.
Candidaţii pentru "Şcoala de Afaceri GSK" trebuie să fie în ultimul an de studiu, să aibă media generală a anilor de studiu în facultate peste 8.00, să aibă un portofoliu de proiecte în care au fost implicaţi în timpul facultăţii, premii pentru activitatea academică (de preferat) şi să aibă cunoştinţe de limba engleză la nivel mediu (cel puţin).