GMP Advertising a înregistrat anul trecut un profit net de 2.373.934 RON, faţă de 1,2 miliarde de lei vechi în 2004. Domnul Felix Tătaru, directorul general şi asociatul unic al GMP Advertising, ne-a declarat: "Am decis ca cea mai mare parte a profitului, 990.000 RON, să îl reinvestesc în GMP sub forma capitalului social, ceea ce spune multe despre planurile noastre".
Pentru acest an, conducerea şi-a propus o cifră de afaceri de 10 milioane de euro.
• Mr. Bricolage a ales GMP
GMP va realiza campania de comunicare pentru Mr. Bricolage, o marcă celebră pe piaţa de bricolaj din Franţa, care urmează să fie lansată în acest an şi în România.
În urma unei licitaţii, la care au participat cinci agenţii de publicitate importante din România, reprezentanţii Mr. Bricolage au decis să-şi încredinţeze bugetul de comunicare agenţiei GMP.
Vlad Pacea, Director de Marketing Mr. Bricolage România, a declarat: "Decizia a fost unanimă. Ea a fost luată pe baza celei mai interesante propuneri creative care s-a evidenţiat din pachetul propunerilor prezentate de cele 5 agenţii participante la pitch".
Campania, care va fi vizibilă în partea a doua a anului, va fi una integrată şi va include toate competenţele agenţiei: ATL, BTL şi PR.
Mr. Bricolage este cel de-al treilea jucător pe piaţa franceză de bricolaj. Compania este prezentă în acest moment în Franţa, Belgia, Spania, Andorra, Madagascar, Argentina, Uruguay, Bulgaria şi Maroc, deţinînd o reţea formată din 600 de magazine. Cifra de afaceri a Mr. Bricolage a depăşit anul trecut 1,7 miliarde de euro.