Subsidiara locală a producătorului american de anvelope Goodyear Dunlop a deschis în Bucureşti şi Piteşti câte un magazin-service din lanţul de franciză Premio, ajungând astfel la 20 de francizaţi la nivel naţional.
Franciza Premio a fost lansată în România în urmă cu doi ani, iar cele 20 de centre deschise până în prezent au presupus o investiţie cumulată de 9 milioane euro. Până la sfârşitul anului, lanţul de franciză Premio va continua să se extindă până la 25 de magazine-service, iar până la finele lunii septembrie este programată lansarea unui nou centru greenfield la Bacău. Centrele Premio comercializează anvelope, accesorii şi piese de schimb şi desfăşoară operaţiuni de întreţinere şi montaj.
Programul de franciză Premio a fost implementat prima dată de organizaţia German Goodyear-Franchise în 1996, şi este un concept al companiei Goodyear furnizat dealerilor în sistem franciză, informează Mediafax. La nivel european există peste 4.200 de magazine-service Premio, HiQ (Marea Britanie) sau Vulco (Franţa), toate reprezentând acelaşi concept.