Programul Google Ad Grants este disponibil, de astăzi, în România, Google oferind, prin el, organizaţiilor non-profit granturi sub formă de reclamă AdWords, în valoare 10 mii de dolari pe lună, pentru ca acestea să-şi promoveze proiectele pe Google, conform unui comunicat trimis redacţiei.
Organizaţiile non-guvernamentale (ONG-urile) care obţin granturi în acest program îşi creează şi administrează propriile conturi de AdWords, ca orice agenţie sau companie. Campaniile derulate de ONG-uri în Google Ad Grants trebuie să aibă bugetul zilnic maxim de 330 dolari, să fie de acord cu un cost per click (CPC) maxim de 2 dolari şi să folosească doar campanii bazate pe cuvinte-cheie, cu reclame-text care vor apărea pe Google.ro.
Pentru a fi eligibile, ONG-urile trebuie să funcţioneze şi să deruleze campanii umanitare în conformitate cu legislaţia ţării de origine, să accepte şi să fie de acord cu documentaţia solicitată la înscriere, privind nediscriminarea, primirea şi utilizarea donaţiei, precum şi să aibă un website funcţional, cu un volum substanţial de conţinut.