Google recomandă clienţilor Zboruri şi Destinaţii (Flights şi Destinations), cele două servicii fiind acum localizate pentru România. Aceasta înseamnă că au interfaţă în limba română, informaţii despre preţuri în lei şi date specifice României, conform unui comunicat de presă trimis Redacţiei de către compania Google.
Google Destinaţii este un serviciu care ajută clienţii să îşi planifice vacanţa direct de pe telefon. Aceştia trebuie să caute pe Google în funcţie de ţară, oraş sau continent, alături de cuvintele "călătorie" sau "destinaţie" Rezultatul va fi o colecţie de opţiuni pentru locul respectiv, zboruri şi hoteluri. Căutarea se poate face şi plecând de la un interes specific. Rezultatul căutării vor fi locuri ce se potrivesc interesului menţionat.
Secţiunea "Ghid de călătorie" cuprinde informaţii despre cum este vremea în locul dorit în diferite perioade ale anului sau când este vârful sezonului turistic. Secţiunea "Organizaţi o călătorie cu Google" oferă clienţilor informaţii despre tarifele hotelurilor şi zborurilor şi variaţia lor pentru următoarele şase luni, pentru estimarea unui buget al vacanţei. Căutarea poate fi personalizată pe baza preferinţelor vizând hotelurile şi numărul de stele sau opţiunea de zboruri directe. Noua funcţie va arăta cele mai frecvent folosite itinerarii pentru destinaţia aleasă, pe baza opţiunilor altor vizitatori.
În cazul în care clientul ştie unde doreşte să meargă în vacanţă, biletul de avion către destinaţia aleasă este următoarea problemă de rezolvat.Intervine aici celălalt serviciu nou lansat de Google în România: Zboruri. Acesta ajută clienţii să găsească cele mai bune zboruri, să compare opţiunile şi să rezerve biletul foarte uşor. Google Zboruri va afişa opţiuni de zboruri pe care le consideră potrivite, datorită costului şi comodităţii.
Google Flights poate afişa şi sfaturi şi date alternative pentru zbor sau opţiuni diferite de aeroporturi ce pot reduce costul călătoriei, după ce clientul a căutat ruta de zbor. Un alt sfat util poate fi legat de o atenţionare vizând perioade în care este de aşteptat ca preţurile zborului să crească sau să scadă, potrivit comunicatului. Acest fapt poate ajuta clientul să facă rezervarea la momentul potrivit din punct de vedere al costului.
În cazul în care clientul nu doreşte încă să facă rezervarea zborului, dar vrea să fie la curent cu evoluţia preţului pentru destinaţia aleasă, serviciul Zboruri poate oferi alerte despre preţul unui anume zbor pe o anumită dată sau rută, conform sursei.
Google oferă o gamă largă de produse şi platforme populare ca Search, Maps, Ads, Gmail, Android, Chrome şi YouTube, iar Alphabet a devenit compania-mamă Google.