GroupM, lider pe segmentul de new business pe o piaţă locală cu 121 de licitaţii active în 2020

S.B.
Companii / 24 martie 2021

GroupM, lider pe segmentul de new business pe o piaţă locală cu 121 de licitaţii active în 2020

GroupM România s-a clasat clasa pe primul loc pe piaţa locală, prin retenţii şi prin câştigarea de noi parteneri care au decis să aleagă soluţiile de comunicare propuse de agenţiile din grup, fiind lider pe segmentul de new business pe o piaţă locală cu 121 de licitaţii active în 2020, potrivit unui comunicat remis redacţiei.

COMvergence a publicat cel mai recent studiu global dedicat segmentului de new business pe piaţa de media, pentru anul 2020.

Raportul reflectă realitatea competitivă şi alertă din piaţa locală de media, cu un total al bugetelor licitate de 188 mil USD, valoare ce plasează piaţa din România pe locul 19 la nivel global.

În 2020, la nivelul pieţei locale, au avut loc 121 de licitaţii. Categoriile cele mai pitchuite în 2020 au fost următoarele: pharma, care a dominat piaţa de media, cu cea mai mare cotă dintre bugetele licitate, de 18%, urmată de retail şi food cu 15% şi, respectiv, 8%.

In acest peisaj complex şi dificil, GroupM România a reuşit performanţa de a se clasa pe primul loc pe piaţa locală, prin retenţii foarte valoroase şi prin câştigarea de noi parteneri care au decis să aleagă soluţiile de comunicare propuse de agenţiile din grup.

Conform raportului, performanţa de new business se ridică la 39 milioane USD în 2020, dintre care 25 de milioane USD reprezintă valoarea noilor linii de business câştigate. GroupM îşi menţine poziţia de lider şi la nivel global, cu o performanţă de 4.8 miliarde USD în 2020.

"Raportul COMvergence 2020 ne dă acel boost de încredere că 2021 va fi despre performanţă la cele mai ridicate standarde şi despre o competiţie şi mai puternică. Ne-am mobilizat fără precedent în 2020 şi am reuşit să devenim lideri pe segmenul de new business, în condiţii atât de grele. Legăturile deja existente cu clienţii s-au consolidat, iar cele noi au pornit sub auspicii de încredere reală. Motivele acestui succes sunt nenumarate, dar aş puncta două dintre ele: seriozitate (în 2020 orice euro cheltuit sau licitat de un client a avut o valoare emoţională mult mai mare) şi inovaţie (lumea s-a schimbat mai repede decât eram obişnuiti, obiceiuri de consum care păreau de neclintit s-au modificat major şi rapid, prin urmare soluţiile de comunicare adaptabile schimbării, pe care le-am propus clienţilor, ne-au adus apreciere şi recunoaştere)" - Marian Petcu, Growth Lead GroupM

Conform experţilor GroupM, în ceea ce priveşte cerinţele oficiale ale pitchurilor, acestea nu au diferit foarte mult faţă de anii precedenţi. Însă, în spatele briefurilor, s-a simţit foarte multă nevoie, din partea clienţilor, de previziuni cel putin pe termen mediu, ca o consecinţă a climatului de nesiguranţă din 2020. De asemenea, s-a remarcat o aplecare mai mare decât în alţi ani către cuantificare, măsurare şi urmarirea obiectivelor de comunicare, precum şi nevoia de soluţii cu adevărat relevante pentru business.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb