În anul fiscal 2010, Grupul Bosch a obţinut vânzări de 47,3 miliarde de euro, cu 24% mai mult decât în anul anterior. "Acesta este cel mai ridicat nivel atins de vânzările anuale în istoria de 125 de ani a companiei", a declarat Franz Fehrenbach, preşedintele consiliului de administraţie al Robert Bosch GmbH. Profitul înainte de impozitare al companiei a revenit la nivelul ţintă de 7- 8 procente din vânzările anului 2010, după o pierdere de 1,2 miliarde de euro în anul anterior, informează un comunicat de presă transmis redacţiei.
În regiunea Asia Pacific, Bosch a obţinut o creştere nominală a vânzărilor de 42%, faţă de anul anterior, generând, în premieră, vânzări de peste 10 miliarde de euro în această regiune. În America de Sud, compania a înregistrat o creştere de 36%. În plus, vânzările din America de Nord au crescut cu 27% şi cele din Europa cu 16%, în ciuda nivelului extrem de dezamăgitor din anul anterior.