După un an şi jumătate de la deschiderea primului său hipermarket din Bucureşti - cu peste 20 de milioane de vizitatori pe an şi o cifră de afaceri în creştere cu 30% pe an - CORA continuă să se dezvolte pe piaţa românească, ţara noastră fiind una din priorităţile de expansiune ale Grupului CORA pe plan internaţional. CORA intenţionează să deschisă în următoarele luni două noi magazine, iar numărul de angajaţi va ajunge la 2.200 pînă la sfîrşitul anului 2005.
Astfel, pe lîngă hipermarketul de la Granitul, condus de Thierry Destailleur, la Bucureşti se va deschide un nou hipermarket, în semestrul al doilea 2005, în zona Lujerului. Avînd o suprafaţă totală de 14.000 mp, Cora Lujerului reprezintă o investiţie de 40 de milioane de euro.
Anul viitor, un al treilea magazin CORA - investiţie de 25 de milioane de euro - îşi va deschide porţile la Cluj. Grupul va înfiinţa, de asemenea, la 1 iulie 2005, o centrală de achiziţii "Provera România" la care va adera societatea Profi Rom, care operează magazinele de hard dis-count PROFI.
Conducerea viitorului hipermarket de la Lujerului, constituită în majoritate din personal român, a putut dobîndi, în trei ani, graţie formatorilor francezi CORA, înalte competenţe în domeniul retail-ului. Fiecare manager de raion se află în fruntea unei echipe de 20 de persoane a cărei bună fncţionare o asigură în totalitate.
Pe de altă parte, cu cele peste 100.000 de produse diferite, alimentare şi nealimentare, CORA constituie un partener privilegiat pentru cei 350 de furnizori români cu care lucrează. Numeroşi producători locali colaborează strîns cu hipermarketul CORA oferind produse de calitate, specialităţi locale, precum caşcavalul sau ghiudemul sau alimente inedite cum ar fi ouăle de struţ made în România! În total, zilnic, de la raioanele de produse proaspete se cumpără aproape 25.000 de ouă, 300 kg de pui la rotisor, 30.000 de banane (adică 4,5 tone), 200 kg de macrou congelat şi peste 2.000 de franzele.
Lanţul de hipermaketuri Cora aparţine grupului internaţional de retail Louis Delhaize din care fac parte şi alte tipuri de magazine, toate recunoscute pentru excelenţa lor în domeniul comerţului. Cifra de afaceri a grupului Louis Delhaize a depăşit 10 miliarde de euro în 2004. De la deschiderea în 1969 a primului hipermaket, Cora s-a dezvoltat rapid. Cu asocieri şi franciză, Cora numără 81 de hipermarketuri în Franţa, România, Ungaria, Luxemburg şi Belgia.
Încă de la înfiinţarea sa, Cora a fost şi rămîne o societate cu structură descentralizată, în cadrul căreia fiecare hipermaket reprezintă un punct central.