"Hallmark Channel" îşi des-chide spaţiul de publicitate pentru clienţii din ţara noastră, începând cu data de 1 septembrie a acestui an. ARBOmedia va reprezenta în calitate de regie de publicitate canalul de filme şi seriale "Hallmark" şi, tot-odată, va funcţiona ca birou de marketing al acestuia pentru piaţa locală.
"ARBOmedia" a fost aleasă ca regie de vânzări în urma unei licitaţii organizate pe piaţa de publicitate din România de "Sparrowhawk International Channels" Limited, proprietar al versiunilor non-US ale canalului Hallmark. Începând cu data de 1 iulie 2006, datele de audienţă ale canalului Hallmark sunt raportate în cercetarea realizată de TNS-AGB International. Conform acestor date, în perioada 1-26 iulie 2006, pe targetul său principal, compus din publicul feminin din mediul urban, cu vârsta între 25 şi 55 ani, Hallmark a fost postul cu cea mai mare audienţă dintre toate canalele internaţionale prezente în România.
"Succesul ARBOmedia în licitaţia pentru Hallmark se datorea-ză abordării strategice propuse, capacităţii de înţelegere a pieţei autohtone, precum şi adaptării la cerinţele pieţei pentru soluţii media integrate. Prin reprezentarea Hallmark Channel atât în vânzările de publicitate, cât şi în conceperea şi implementarea strategiilor de marketing, vom putea să corelăm mult mai bine două domenii complementare fundamentale care asigură succesul unei staţii. Ceea ce ne propunem noi reprezintă o deschidere de drum pe piaţa canalelor tematice internaţionale: concentrarea serviciilor locale la un singur furnizor", a spus Şerban Ciuşcă - managing director "ARBOmedia"