"Heineken" premiată de "The Guardian" pentru campania "Recunoaşte semnele"

M.M.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 15 aprilie 2009

Campania "Recunoaşte semnele", iniţiată la nivel internaţional de marca Heineken ca parte a programului Enjoy Heineken Responsibly! (Bucură-te de Heineken în mod responsabil!), a câştigat prestigiosul premiu pentru cea mai bună campanie de "Brand Reputation", competiţie organizată de publicaţia britanică The Guardian.

Premiul "Media Innovation", acordat de publicaţia The Guardian, este un premiu recunoscut la nivel internaţional şi reprezintă una dintre cele mai înalte recunoaşteri în domeniul inovaţiei în media. Categoria "Brand Reputation" premiază cele mai inovatoare metode de comunicare a activităţilor de business axate pe protejarea brandului şi pe sporirea reputaţiei sale.

Campania internaţională "Recunoaşte semnele", derulată pe o perioadă de 5 luni, s-a adresat tinerilor adulţi care beau bere şi a avut ca scop principal creşterea gradului de conştientizare a importanţei pe care o are consumul responsabil de alcool. Conceptul campaniei s-a bazat pe ideea că oamenii încep să se comporte ridicol atunci când consumă prea mult alcool.

Echipa Heineken la nivel internaţional care a creat această campanie a reunit divizia comercială, în colaborare cu centrul web (IMCO) şi echipa de corporate relations a Grupului.

Marius Melesteu, Director Comercial, Heineken România, a declarat: "Premiul oferit de este o realizare extraordinară atât pentru marca Heineken, cât şi pentru compania la nivel internaţional. Prin intermediul acestei campanii internationale s-a încercat să se transmită într-o manieră curajoasă un mesaj delicat şi dificil în acelaşi timp. A fost prima campanie globală, de acest gen, desfăşurată 100% în mediul digital."

Rezultatele preliminare la nivel global ale campaniei internaţionale au depăşit cu mult aşteptările:

- peste 800.000 de vizite pe site-urile pe care s-a desfăşurat campania;

- peste 1 milion de vizionări ale wideget-urilor pe reţelele sociale;

- peste 3 milioane de vizionări ale trailer-ului pe portaluri video;

- 23 milioane de vizitatori ai website-ului MSN au intrat in contact cu mesajul campaniei

- Aproape 28 de milioane de contacte cu campania.

Datorită succesului înregistrat la nivel internaţional şi a importanţei mesajului acestei campanii, Heineken România, prin marca Heineken, va continua campania "Recunoaşte semnele" înainte de sărbătorile de Paşte şi începutul sezonului de vară.

Heineken România este cel mai mare producător de bere de pe piaţa din România, cu o cotă de piaţă de 29%, în ceea ce priveşte volumul de vânzări (AC Nielsen, 2008). Portofoliul de mărci oferit de Heineken România acoperă toate segmentele pieţei: Heineken, Zipfer (import), Edelweiss (import), Gösser, Schlossgold, Silva, Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt, Bucegi, Gambrinus, Harghita şi Haţegana.

Heineken România are cinci fabrici în Constanţa, Craiova, Haţeg, Miercurea Ciuc şi Târgu Mureş.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

12 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9761
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.6867
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3098
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0072
Gram de aur (XAU)Gram de aur391.1865

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
thediplomat.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb