Heineken N.V. a reînnoit contractul cu UEFA în vederea sponsorizării Ligii Campionilor pentru încă trei ani, din sezonul 2006/2007 pînă în sezonul 2008/2009. De asemenea, compania a anunţat că marca Heineken va prelua de la Amstel sponsorizarea turneului, începînd cu sezonul 2005/2006 şi pînă la sfîrşitul noului contract.
Ambele părţi au convenit ca detaliile financiare ale sponsorizării să nu fie date publicităţii. Aşa cum s-a anunţat o dată cu publicarea rezultatelor financiare înregistrate de Heineken N.V. pentru tot anul 2004, o parte din suma suplimentară de 100 de milioane de euro investită anual în marketing va fi folosită pentru finanţarea programului de marketing al sponsorizării.
În cadrul unei conferinţe de presă susţinută la Istanbul, Jean Francois van Boxmeer, membru în Consiliul Director al Heineken N.V., a făcut următorul comentariu: "Avînd peste 4 miliarde de persoane care urmăresc competiţia în 227 de ţări din întreaga lume, acest eveniment sportiv de prim rang a devenit global în adevăratul sens al cuvîntului, potrivindu-se perfect cu marca Heineken, care este berea premium cu cea mai răspîndită prezenţă la nivel internaţional".
Liga Campionilor este din ce în ce mai urmărită în afara Europei Occidentale, în special în regiunile Asia Pacific şi America Latină, unde marca Heineken este mai bine poziţionată decît Amstel pentru a rentabiliza sponsorizarea. Amstel, care este cea de-a doua marcă din portofoliul Heineken în ceea ce priveşte prezenţa internaţională, a fost sponsorul turneului din anul 1994.
Heineken N.V. este producătorul de bere cu cea mai mare răspîndire la nivel internaţional, iar marca Heineken este vîndută în aproape toate ţările din lume. Compania deţine peste 115 fabrici de bere în 65 de ţări şi are peste 60.000 de angajaţi.
Cu un volum total de 113 milioane de hectolitri, Heineken se situează pe locul doi pe piaţa internaţională a berii, din punctul de vedere al profitabilităţii.
Brau Union România, liderul pieţei româneşti de bere, este parte a Grupului Heineken. Brau Union România are cinci unităţi de producţie la Miercurea Ciuc, Haţeg, Constanţa, Craiova şi Bucureşti. Portofoliul de mărci oferit de Brau Union România acoperă toate segmentele pieţei de profil: Heineken, Gosser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau şi Bucegi.