Hyundai Motor îşi extinde reţeaua cu două noi showroom-uri în Bucureşti

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #Auto / 26 martie 2007

Compania Hyundai Motor, dealerul pe Bucureşti al importatorului Hyundai Auto România, a deschis în luna martie două noi showroom-uri în Capitală, în zonele Kogălniceanu şi Lizeanu, ridicând la şapte numărul spaţiilor de expunere si vanzare al modelelor binecunoscutei mărci coreene.

Noul showroom din Kogălniceanu are o suprafaţă de 250 de metri pătraţi, iar locaţia Lizeanu dispune de 450 de metri pătraţi, fiind rezultatul unor investitii majore din partea companiei Hyundai Motor Bucuresti. Ambele showroom-uri se ridică la standardele impuse de compania producătoare şi sunt rezultatul unui program de extindere a tuturor laturilor de reprezentare Hyundai pentru Bucureşti, atât la nivel de prezentare, cît şi la nivel de service sau consultanţă în vânzări. Astfel, în aceste locaţii, clienţii vor putea afla cele mai detaliate informaţii despre noile modele Hyundai Santa Fe, Tucson, Accent, Terracan, Sonata, Coupe şi Getz, inclusiv consultanţă în vânzări privind modurile de achiziţie şi finanţare a oricăruia dintre modelele preferate.

Pentru aceasta, Hyundai Motor a suplimentat personalul companiei de la 90 la 150 de angajaţi. Şi pentru service, compania a extins numărul lucrătorilor şi al specialiştilor, extinzând programul la două schimburi complete pentru a optimiza timpul necesar reparaţiilor. În acest fel, programul service-lui Hyundai din Bulevardul Expoziţiei a crescut, fiind 8-22 de luni până vineri şi 9-13 sâmbăta.

Potrivit directorului general Hyundai Motor, Constantin Grosan, eforturile companiei se canalizează în direcţia ridicării numărului de autovehicule vândute la 4.500 de unităţi în acest an, odată cu sporirea satisfacţiei clienţilor în privinţa serviciiilor oferite. De altfel, compania Hyundai Motor a aniversat în martie primul an de la înfiinţarea sa, prin desprinderea de importatorul Hyundai Auto România, companie membră a grupului ŢiriacAuto, rezultatele înregistrate fiind cât se poate de satisfăcătoare.

"Rezultatul pozitiv al vânzărilor din 2006 - un număr de 2.500 de maşini vândute, reprezentând 32% din vânzările totale ale mărcii Hyundai în România ne face încrezători să credem că vom atinge un volum de vânzări de 4.500 de autovehicule în 2007, fiind un proiect ambitios pentru compania noastra. Cele două noi showroom-uri, Lizeanu şi Kogălniceanu, se alătură astfel locaţiilor deja existente, Expoziţiei, Decebal, Titulescu, Pantelimon şi Militari, şi ne vor oferi un sprijin important în atingerea planurilor", a spus Contantin Grosan, Director General Hyundai Motor.

Hyundai a vândut pe piaţa românească un total de 7.788 vehicule în cursul anului 2006. Marca s-a clasat pe primele locuri la vânzările din clasa SUV, locul 1 fiind adjudecat de Hyundai Santa Fe, iar al 2-lea de Hyundai Tucson.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9755
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7397
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3041
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0232
Gram de aur (XAU)Gram de aur403.6495

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb