Oracle a anunţat, ieri, că IES-Holding, una dintre cele mai mari companii private de furnizare a energiei din Rusia, a creat un centru naţional de facturare către clienţi utilizând soluţiile Oracle Utilities Customer Care and Billing şi Oracle Utilities Business Advisor, ambele soluţii provenind din fosta companie SPL WorldGroup. Soluţiile Oracle Utilities vor ajuta IES-Holding la reducerea costurilor de facturare datorită unui sistem de facturare mai centralizat şi mai eficient, care va îmbunătăţi serviciile pentru cei 9,9 milioane de clienţi ai companiei, din cele peste 20 de regiuni din Rusia şi Comunitatea Statelor Independente.
După ce a achiziţionat activele strategice ale mai multor companii din domeniul energetic din Rusia, IES-Holding recurge la consolidarea şi modernizarea funcţiilor sale de retail pentru a mări eficienţa şi pentru a opera în mod profitabil. "Transformarea serviciilor pentru clienţi reprezintă una din principalele noastre priorităţi", a spus Eduard Smelov, Vicepreşedinte al departamentului de Strategie şi Dezvoltare al IES-Holding. "Companiile de furnizare a energiei din Rusia au început de puţină vreme să lucreze într-un mediu competitiv, ca rezultat al privatizărilor. Pentru a avea companii competitive, a trebuit să ne schimbăm tehnologia şi să migrăm către sisteme informatice moderne. Suntem sigur că această tehnologie informatică ne va ajuta să câştigăm avantaje de competitivitate şi să oferim servicii eficiente clienţilor, lucru care va contribui la creşterea profitabilităţii".
Pentru a mări eficienţa serviciilor oferite clienţilor, IES-Holding a creat un centru specializat de facturare bazat pe soluţiile oferite de Oracle în domeniul serviciilor pentru clienţi şi în cel al soluţiilor de facturare. Centrul unifică şi automatizează informaţiile referitoare la clienţi şi include servicii de facturare, un call-center şi servicii de plată online.
"Am ales Oracle Utilities după o evaluare complexă a soluţiilor mai multor ofertanţi", a spus Sergei Shametko, directorul general al centrului de facturare. "Am ales soluţiile Oracle Utilities pentru a extinde baza de aplicaţii Oracle existente. Implementarea capacităţilor Oracle pentru modernizarea şi automatizarea activităţii noastre de retail ne vor ajuta să oferim servicii mult mai bune şi să ne diferenţiem pe piaţă".