Subaru Motors Trading, importatorul mărcii japoneze în România, estimează că va vinde aproape 500 de maşini în acest an, cu circa 40% peste nivelul din 2006, iar reţeaua de dealeri va avea 11 reprezentanţe, cu trei mai mult decât în prezent, au spus, luni, oficialii companiei.
Directorul general Subaru Motors Trading Stavros Kanonopoulos a spus că vânzările Subaru se vor apropia de 500 de unităţi în acest an, în creştere cu aproape 40% faţă de anul trecut, pe fondul extinderii reţelei de dealeri şi a lansării de noi modele.
Reţeaua Subaru cuprinde în prezent opt dealeri: doi în Bucureşti şi câte unul în oraşele Braşov, Cluj, Constanţa, Craiova, Râmnicu Vâlcea şi Iaşi. Până la sfârşitul acestui an reţeaua de dealeri se va extinde în Timişoara, Arad şi Oradea.
Directorul importatorului a spus că reţeaua de dealeri se va extinde şi în 2008, dar nu va avea mai mult de 14 reprezentanţe în ţară. Subaru va inaugura marţi în zona Theodor Pallady din capitală un showroom şi un service în care investiţia a fost de aproximativ 400.000 de euro.
Subaru va mai lansa, în toamnă, noua generaţie a maşinii sport Impreza şi automobilul de clasă mini, Justy. Subaru Motors Trading a devenit importatorul mărcii nipone în 2005 şi a început activitatea comercială la începutul anului trecut.
În 2006, pe piaţa românească s-au vândut 362 de maşini Subaru în ţară, cu 20% peste cifra din anul anterior. Gama Subaru cuprinde în prezent modelele Tribeca, Impreza, Legacy, Outback, Forester.